Visma ✓
22-11-2022 3:54 pm posted by Minna Kuusela
Netvisoriin ei tällä hetkellä pääse kirjautumaan.
Asia on selvityksessä ja päivitämme tätä tiedotetta heti kun asiaan saadaan lisätietoa.
Päivitys 22.11. klo 17:40
Ongelma on nyt korjattu. Ongelman syynä oli virheellinen konfigurointi verkkolaitteen kanssa.
Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.
22-11-2022 4:00 pm posted by Elina Aaltonen
Tiedoksi, että ei myöskään pysty tekemään mitään, vaikka oli päässyt kirjautumaan ennen häiriötä. Tulee vain sivun lataamisvirhe.
Visma ✓
22-11-2022 5:19 pm posted by Vilppu Paananen
Hei! Selvitämme tilannetta yhä ja pyrimme palauttamaan Netvisorin toimintaan mahdollisimman pian. Korjausten aikana palvelu saattaa hetkellisesti palata toimintaan.
22-11-2022 5:04 pm posted by Susanna From
Nyt ilmeisesti kirjautumisongelma korjaantunut, kun Netvisoriin pääsee.
22-11-2022 5:08 pm posted by Daniel Komarov
Nyt toimii!
22-11-2022 5:12 pm posted by Susanna From
Toimi hetken ja nyt klo 17:11 ilmoitti jälleen, ettei pysty kirjautumaan. Ilmeisesti jotain haasteita vielä palvelun kanssa on, kun hetkittäin toimii?
22-11-2022 5:13 pm posted by Maritta Pylkkänen-Järvinen
Ei se kyllä vieläkään toimi. Sisään pääsi kirjautumaan mutta tulee tieto et huollamme Netvisoria parhaillaan.
22-11-2022 5:06 pm posted by Susanna From
Jaahas...toimi hetken ja kaatui sitten uudelleen....Teksti Huollamme Netvisoria parhaillaanLisätietoja huoltotöistä löydätte Community-tiedotteistamme. tuli kun yritti kirjautua....
22-11-2022 5:12 pm posted by Susanna From
Tämä teksti tulee Huollamme Netvisoria parhaillaanLisätietoja huoltotöistä löydätte Community-tiedotteistamme.
23-11-2022 10:54 am posted by Robin Lindeberg
Hei,
Hyvä kun palvelu palautui, mutta tiedoksi, että nyt aamulla päivittäessä eilisen selainikkunan (jossa siis virheilmoitus siitä, että palvelu ei ole saatavilla) onnistuin kirjautumaan suoraan tekemättä uutta tunnistautumista. Tämän ei pitäisi olla mahdollista, mutta ilmeisesti URL:issa oli kirjautumisen mahdollistava koodinpätkä.
T Robin Lindeberg
23-11-2022 11:21 am posted by Susanna From
Liittyykö eilisiltana alkaneet skannauspalvelun haasteet myös tähän Netvisorin verkkolaitteen konffaukseen? Edelleenkään ei tule skannauspalvelun kautta lähetetyt dokumentit läpi yrityksen ostoreskontraan. Vika alkanut eilen n klo 17:30 ja koskee myös tänään toimitettuja materiaaleja.
23-11-2022 11:25 am posted by Susanna From
Skannauspalvelun ongelma ratkennut, ilmeisesti vaan hitautta jostain syystä johtuen.
Visma ✓
24-11-2022 8:33 am posted by Minna Kuusela
Hei Robin,
Kiitos viestistäsi. Selvitimme asiaa ja tämä on johtunut järjestelmävirheestä. Virheen syy on saatu selvitettyä ja korjaus julkaistaan lähiviikkoina.
Terveisin,
Minna / Netvisor
Jenni Hallikainen
22-11-2022 4:18 pm posted by Jenni Hallikainen
Palvelu alhaalla jo 20min. Saatteko tämän kuntoon, vai onko parempi lopettaa työt tältä päivältä?
5 people like this