Start a new topic
Nordean maksuliikenteessä häiriöitä

Olemme havainneet Nordean maksuliikenteessä häiriöitä ja Nordeaan lähetetyt maksut jäävät virheeseen. Virheeseen jääneiden maksujen osalta voitte olla yhteydessä pankkiin. Selvitämme asiaa pankin kanssa ja päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai ongelman ratketessa. 


Päivitys 19.9. klo 14.58


Virheet Nordean maksuliikenteessä ovat loppuneet, mutta seuraamme tilannetta edelleen. Virheeseen jääneet maksut voidaan laittaa uudelleen maksuun.


Päivitys 20.9. klo 8.30


Eilen illalla klo 18-22 välillä oli virheitä Nordean maksuliikenteessä. Virheitä ei ole esiintynyt enää tänään, joten seuraamme tilannetta edelleen.


Päivitys 20.9. klo 10.39


Saimme Nordealta tiedon, että virheet maksuliikenteessä johtuvat pankin maksuliikenteen epävakaudesta, josta on saattanut tulla yhteysvirhe lähetetyissä maksuissa. Pankin mukaan aineisto tulee lähettää uudelleen pääsääntöisesti. Tarvittaessa voitte tarkistaa maksun tilan Nordean maksuliikenneneuvonnasta puh. 0200 67210. 


Päivitys 23.9. klo 10.30


Kuluvan päivän aikana emme ole havainneet virheitä Nordean maksuliikenteessä. Mikäli virheitä toistuu yhä, voitte tarvittaessa tarkistaa maksun tilan Nordean maksuliikenneneuvonnasta puh. 0200 67210. Nordea on tiedottanut teknisistä ongelmista täällä: https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/tuki/hairiotiedotteet.html 


****


A malfunction is detected on Nordea payment traffic and as a result, payments sent to the bank will end up with an error. The situation is under investigation with the bank and we will update this bulletin as the investigation progresses.


Update 19.9. at 14.58


The errors in Nordea's payment transactions have stopped, but we are still monitoring the situation. Any payments that have been left in error can be sent again to bank.


Update 20.9. at 8.30


Yesterday evening between at 18-22 there were errors in Nordea's payment transactions. There have been no further errors today, so we are still monitoring the situation.


Update 20.9. at 10.39


We have been informed by Nordea that the errors in payment transactions are due to the instability of the bank's payment traffic, which may have resulted in a connection error in the payments sent. According to the bank, as a general rule, the material should be resent. If necessary, you can check the status of your payment with Nordea's Helpdesk tel. 0200 67210.


Update 23.9. at 10.30


During the current day, we have not detected any errors in Nordea's payment transactions. If you still encounter errors, you can check the status of your payment with Nordea's Helpdesk tel. 0200 67210. Nordea has informed about technical problems here: https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/tuki/hairiotiedotteet.html

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu