Start a new topic
*Päivitetty 18.11.2024* Handelsbankenin henkilöasiakkaiden palvelut siirtyvät S-Pankille

Handelsbankenin henkilöasiakkaiden palvelut siirtyvät S-Pankille ja Handelsbanken päättää kaikki e-Laskusopimukset 18.11.2024. Tämä voi ilmetä niin, että Netvisorista lähetetyt kuluttajaverkkolaskut eivät enää mene perille vaan lähetys jää virheeseen. Virheeseen jääneistä kuluttajaverkkolaskuista näkyy ilmoitus kohdassa Myynti > Avoimet myyntilaskut. 


Asiakkaiden täytyy tehdä uudet vastaanottosopimukset S-Pankissa. Uudet vastaanottoilmoitukset kohdistuvat normaaliin tapaan automaattisesti asiakaskorteille tai menevät Kuluttajaverkkolaskutus-näkymässä kohdistumattomiin vastaanottoilmoituksiin, josta ne voi kohdistaa manuaalisesti. Aiheesta kerrottu tarkemmin täällä otsikon "Vastaanottoilmoituksen manuaalinen kohdistaminen" alla.


Suoramaksusopimukset puolestaan siirtyvät S-Pankille.


Handelsbankenin tiedote löytyy täältä. Aikatauluista on kerrottu tarkemmin täällä.


-----------


Päivitys 18.11.2024 klo 10:15: Handelsbankenin tunnistuspalvelussa on katko 24.11.2024 klo 05.00 - 14.15 (arvioitu päättyminen). Katkon aikana Handelsbankenin pankkitunnuksia ei voida käyttää sähköiseen tunnistautumiseen.




The services for consumer customers of Handelsbanken are being transferred to S-Pankki, and Handelsbanken will terminate all e-Invoice agreements on November 18, 2024. This may result in consumer e-invoices sent from Netvisor not being delivered but instead resulting in an error. Notifications of consumer e-invoices that encounter errors can be found under Sales > Open Sales Invoices.


Customers will need to create new reception agreements with S-Pankki. New reception notifications will automatically be linked to customers in the usual way or will go to unmatched reception notifications in the Consumer E-invoicing view, where they can be matched manually.


Direct payment agreements will be transferred to S-Pankki.


Handelsbanken's notice can be found here. More details about the schedule can be found here.


-----------


Update 18.11.2024 10:15: Handelsbanken's identification service will be unavailable on November 24, 2024, from 05:00 to 14:15 (estimated end time). During this period, Handelsbanken's banking credentials cannot be used for electronic identification.

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu