Start a new topic
*Ratkaistu* Osa verkkolaskuina lähetetyistä myyntilaskuista jäänyt virheeseen

Olemme havainneet häiriön, joka koskee osaa verkkolaskuina lähetetyistä myyntilaskuista. Häiriö on alkanut 3.1.2025 ja sen seurauksena osa myyntilaskuista on jäänyt virheeseen, eli niitä ei ole välitetty asiakkaille asti. Tutkimme tilannetta ja päivitämme tätä tiedotetta, kun virheeseen jääneet myyntilaskut saadaan lähetettyä.


Päivitys 10.1.2025 klo 9:45: Häiriö on saatu korjattua ja virheeseen jääneet myyntilaskut näkyvät kohdassa Myynti > Avoimet myyntilaskut > Hylätty-otsikon alla. Virheeseen jääneet myyntilaskut voi perua (rastita laskut ja valitse Laskun toiminnot > Peruuta lasku) ja lähettää uudelleen. Aiheesta kertova ohje löytyy täältä.


Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.


----------


We have detected a disruption affecting some sales invoices sent as e-invoices. The issue began on January 3, 2025, and as a result, some sales invoices have encountered errors and have not been delivered to customers. We are investigating the situation and will update this notice once the sales invoices that encountered errors have been sent.


Update 10.1.2025 9:45: The issue has been resolved, and the sales invoices that were affected by the error are visible under Sales > Open Sales Invoices > Rejected. You can cancel the sales invoices affected by the error (check the invoices and select Invoice features > Cancel Invoice) and send them again.


We apologize for any inconvenience this may cause.



Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu