Start a new topic
Netvisorin asiakaspalvelun (pl. palkanlaskenta ja integraatiot) poikkeusaukioloaika 23.1.2025

Netvisorin asiakaspalvelu (pl. palkanlaskenta ja integraatiot) on tavoitettavissa rajoitetusti torstaina 23.1.2025 henkilöstön koulutuksen vuoksi.


Netvisorin asiakaspalvelu (pl. palkanlaskenta ja integraatiot) palvelee 23.1. sähköpostitse ja chatissa klo. 9.00-12.00 ja puhelimessa klo. 9.00-11.00. Tukipyyntöjen käsittelyssä on odotettavissa viivettä. Palvelun sujuvoittamiseksi pyydämmekin laittamaan mahdollisuuksien mukaan tukipyynnöt meille hyvissä ajoin ennen poikkeusaukioloaikaa tai vastaavasti sen jälkeen. 


Muistathan, että Netvisorin käyttöön liittyen voi asioida myös itsepalvelukanavissa (Netvisor tukisivut) sekä Vispertti AI-chatbotin kanssa tukisivuillamme, lisätietoja aiheesta täällä.


Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa viivettä.


---


Netvisor customer service (excl. payroll and integrations) will have limited availability on Thursday January 23 due to staff training.


On Thursday January 23, Netvisor customer service (excl. payroll and integrations) will be serving from 9 AM to 12 PM via email and chat and from 9 AM to 11 AM via phone. During the day some delay can be expected in the processing of support requests. In order to make the service run smoothly, we ask to send support requests to us in advance or after this time, if possible. 


Self-service channels are available (Netvisor's support pages) and you can also contact the Vispertti AI chatbot regarding the use of Netvisor on our support page, more information here.


We apologize for any inconvenience this may cause.

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu