Start a new topic
Visma Scanner mobiilisovelluksessa osa käyttäjistä kirjattu ulos

Visma Scanner mobiilisovelluksessa osalla käyttäjistä sovellus on kirjannut käyttäjän ulos.

Jos kirjautuminen takaisin ei onnistu salasanalla tai sinulla on esim. uusi puhelin tulee toimia alla kuvatulla tavalla:


Kirjaudu Netvisorin selainversioon ja valitse Laajennokset > Netvisor eSacan > eScan-asetukset ja päivitä käyttäjätunnusta. 

Luo uusi salasana. Tämän jälkeen kirjaudu appiin uudella salasanalla. 


Mikäli yllä oleva ei auta tee näin: 

Poista Visma Scanner -sovellus puhelimestasi 

Poista Visma Scanner -tunnuksesi Netvisorista. 

Tunnukset voi poistaa selaimessa Laajennokset >Netvisor eScan > eScan-asetukset > Vasen puoli, kohta 1. > Poista käyttäjätunnus käytöstä > Sammuta puhelin ja käynnistä se uudelleen 

Lisää selaimessa Visma Scanner -käyttäjätunnus itsellesi uudelleen. 

Lataa sovellus uudelleen puhelimeen ja kirjaudu uusilla tunnuksilla.

TAI 

Laajennokset > Netvisor eScan > eScan-asetukset > Vasen puoli, kohta 1. > Luo itsellesi kirjautumistunnukset 

Lataa Visma Scanner sovellus puhelimeesi uudelleen ja kirjaudu uusilla tunnuksilla. 


Lisää voitte lukea tästä ohjeestamme: https://support.netvisor.fi/fi/support/solutions/articles/77000466563-visma-scanner-mobiilisovellus


Pahoittelemme tästä aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa!


In the Visma Scanner mobile app, some users have been logged out by the app.


If you cannot log back in with your password or you have a new phone, for example, you should proceed as described below:


Log in to the browser version of Netvisor and select Extensions > Netvisor eSacan > eScan Settings and update the username. 

Create a new password. Then login to the app with the new password. 


If the above does not help do this: 

Uninstall the Visma Scanner app from your phone 

Remove your Visma Scanner account from Netvisor. 

You can disable your passwords in the browser Extensions >Netvisor eScan > eScan settings > Left side, point 1 > Disable username > Turn off and restart your phone. 

In the browser, add the Visma Scanner username to yourself again. 

Reload the application on your phone and log in with your new credentials.

OR 

Extensions > Netvisor eScan > eScan settings > Left side, point 1 > Create your login credentials 

Reload the Visma Scanner app on your phone and log in with new credentials. 


We apologise for any additional inconvenience this may cause!

 

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu