Hei!
Onko muille ilmennyt kahden päivän aikana ongelmia tuloslaskelmassa? Eli en ole saanut edellisen vuoden vertailutietoja tulostumaan raportille! Missä vika?
Hei,
Tuloslaskelmaraportilla ilmenee edelleen ongelmia, mikäli raportin ottaa menemällä sinne taseen kautta tilikauden tulos -linkistä. Tällä raportilla näkyy vain kuluvan kuukauden tiedot, vaikka ennen tästä pääsi normaalille tuloslaskelma -raportille, jossa näkyivät myös vertailutiedot ja koko tilikauden tulos sekä edellisen tilikauden tulos.
Hei,
Viitaten yllä olevaan ongelmaan, onko korjausta tiedossa ja milloin?
Hei,
Pahoittelut viiveestä sekä vastauksen että korjauksen kanssa. Tulemme korjaamaan tämän tänään 7.4.
Hei, huomasin että tämä muutaman vuoden takainen sama ongelma on tullut takaisin. Nimittäin en saa tuloslaskelmaa jossa olisi edellisen vuoden lukemat vertailuna sekä Muutos-%.
Onko tämä jokin hetkellinen vika, vaiko kenties jokin pysyvä muutos?
Kovin nopeaa ei ole asiakaspalvelu täällä tuen puolella, mutta onneksi sain selvitettyä tämän toista kautta. Eli jostain päivityksestä on tosiaan kyse.
Moi Mira,
pahoittelut viivästyneestä vastauksesta.
Raportti on uudistunut, eli kyseessä ei ole vikatilanne, tässä tiedote https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/topics/77000284619 ja oheisessa ohjeessa myös tästä maininta https://support.netvisor.fi/fi/support/solutions/articles/77000466473-kirjanpidon-raportointi :)
Aurinkoista päivänjatkoa!
-Miia/Netvisor
Lasse Kosonen
04.03.2016 9:29 am
Hei Tiia!
Meidän eilisessä päivityksessä tapahtui jotain, joka vaikuttaa kirjanpidon raportointiin sekä tuloslaskelman että taseen osalta ja ne eivät näytä oikeita lukuja. Ongelma on ollut tiedossa aamusta asti ja ratkaisun parissa työskennellään koko ajan, jotta se saadaan korjattua mahdollisimman nopeasti. Tiedotamme täällä heti, kun ongelma on korjattu.
Pahoittelut aiheutuneesta haitasta!