Löydät ajankohtaiset tiedotteet Communitystä.   |   Siirry tiedotteisiin tästä >

Aloita uusi aihe

Milla Hiltunen

Visma

*Ratkaistu* Osalla asiakkaista osoitteeseen escan@netvisor.fi lähetetyt aineistot eivät mene perille

26-10-2022 4:10 pm tekijä Milla Hiltunen

Osalla asiakkaista osoitteeseen escan@netvisor.fi lähetetyt aineistot eivät mene perille. Asia on parhaillaan selvityksessä ja päivitämme tilannetta tähän tiedotteeseen.



Päivitys 11.11.2022


Sähköpostiliikenteen reititykseen on tehty muutos ja sähköpostin vastaanottamista on optimoitu vähentämällä välissä olevia uudelleenohjauksia. Tämän seurauksena ongelma pitäisi olla nyt korjattu. Mikäli ongelmia vielä ilmenee niin olettehan yhteydessä tuki.netvisor@visma.com.


Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.

----------


Päivitys 9.11.2022


Ongelma on edelleen selvityksessä kolmannella osapuolella ja teemme jatkuvasti töitä asian selvittämiseksi. Päivitämme tiedotetta, kun saamme asiasta lisätietoja. 



H

Helena Järvelin

09-11-2022 11:34 am tekijä Helena Järvelin

Meidän asiakkailla suurimmalla osalla käytössä macit ja/tai gmail ja escan-sähköpostit eivät mene perille. Office365 ei siis liity asiaan.

Tälle ongelmalle kaivattaisiin jo todella pikaisesti ratkaisua!! 


1 henkilö tykkää tästä
K

Kimmo Hedman

09-11-2022 2:18 pm tekijä Kimmo Hedman

Olen itse "alalla" yrittäjänä niin pystyn kaivamaan lisätietoa tosin siitä ei nyt ole apua itse ongelmaan..


Eli @netvisor.fi sähköpostit mukaanlukien eScan lähetys menevät norjalaisille palvelimille, toivottavasti siellä joku tutkii,  ei pitäisi olla vaikeaa seurata jos esim. kerron mistä lähetetty ja mihin aikaan tarkkaan, niin vastaanottaja voi palvelimien logeista katsoa mitä viestille on tapahtunut.


# dig netvisor.fi mx

netvisor.fi. 900 IN MX 10 mx.visma.com.


# host mx.visma.com

mx.visma.com has address 193.75.92.155


# whois 193.75.92.155

inetnum: 193.75.92.0 - 193.75.92.255

address: Visma It (hk) - Ibm

address: Rosenholmv 25

address: 1414 TROLLÅSEN


Taas www-sivu josta kirjaudumme Netvisoriin https://suomi.netvisor.fi sijaitsee suomessa Elisan verkossa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin