Löydät ajankohtaiset tiedotteet Communitystä.   |   Siirry tiedotteisiin tästä >

Aloita uusi aihe
M

Meri Nuutinen

Visma

*Ratkaistu* Osalla asiakkaista ongelmia kirjautuessa Netvisor Mobiilisovellukseen / Problems logging into the Netvisor Mobile application

19-01-2023 10:04 am tekijä Meri Nuutinen

Hei, 


Osalla asiakkaista on ilmennyt ongelmia Netvisor Mobiilisovellukseen kirjautuessa. Ongelmaa voi esiintyä, jos on uusi käyttäjä ja yrittää ottaa sovellusta käyttöön tai jos on poistanut sovelluksen, ja kirjautuu uudelleen. Sovellus antaa virheilmoituksen:  jotain meni pieleen Yritä kirjautua uudelleen.


Asia on meillä selvityksessä ja tiedotamme asiasta lisää mahdollisimman pian. 


Pahoittelumme tästä aiheutuvasta vaivasta!


----------


Päivitys 20.1.2023 klo 9.30


Android käyttöjärjestelmällä ongelma on saatu korjattua. Poistathan sovelluksen ja lataat sen uudelleen, jonka jälkeen sovellus pääset tunnistautumaan pankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella. 

Applen laitteilla ongelmaa ilmenee yhä, mutta asia on selvityksessä ja korjataan mahdollisimman pian. 


Päivitys klo 14.00


Myös Applen laitteilla ongelma on nyt korjattu. Tämä vaatii kuitenkin sovelluksen poistamisen ja uudelleen asentamisen.



***


Hi,


Some customers have faced problems logging into the Netvisor Mobile application. The problem may occur if you are a new user and try to activate the application or if you have deleted the application and log in again. The application gives an error message: something went wrong. Please try again.


We are investigating the matter and we will inform you more about this as soon as possible.


We apologize for the inconvenience!


------------


Update 20.1.2023 9.30 am


With Android devices, the problem has been fixed. Please delete the application and download it again, after which you can identify yourself.


The problem still occurs with Apple devices, but the issue is under investigation and will be fixed as soon as possible. 


Update 14.00 


The problem has now been solved with Apple devices also. Please delete the application and download it again, after which you can identify yourself.



Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin