Netvisor siirtyy julkiseen pilveen Käyttökatko Netvisorissa ja sen rajapinnassa 6.12.2024 klo 15.00 - 9.12.2024 klo 6.00 - Netvisor siirtyy julkiseen pilveen. Muutos voi aiheuttaa myös siirtymän jälkeisinä päivinä erinäisiä häiriöitä tuotteessa. Lue lisää Community-tiedotteesta!

Aloita uusi aihe
Netvisor yleinen keskustelu

Hei!


Olemme saaneet toiveen, jossa Netvisorin käyttäjille tarjottaisiin yleinen keskustelualue. Tämä ketju on tarkoitettu kaikille ja kaikenlaiseen keskusteluun. 


Ketju on kaikkien kommentoitavissa ja luettavissa. Voitte matalalla kynnyksellä pyytää apua, auttaa toisia käyttäjiä tai käydä vapaata keskustelua.



Terveisin,

Netvisor Community -tiimi

 


M

Pienen pieni kehitystoive käyttöliittymäsuunnitteluun: kun Netvisoriin kirjautuu kannettavalla tietokoneella, QR-koodi ei mahdu kokonaan näytölle vaan näyttöä pitää rullata alemmas tai zoomata pienemmäksi, jotta QR-koodin voi lukea puhelimella. Sisäänkirjautuminen tapahtuisi sujuvammin jos QR-koodin voisi lukea sisään heti siitä avautusminäytöltä ilman skrollailuja tai zoomailuja.

Hei Miia!


Kiitos palautteestasi koskien Netvisorin käyttöä. Tähän on nyt tehty parannus ja QR-koodin pitäisi näkyä sopivan kokoisena myös kannettavalla tietokoneella ilman zoomailuja.

Mukavaa kesää!

J

Hei,

Netvisorissa on viime aikoina ollut jonkin verran bugeja. Läheskään kaikista bugeista ei ole tiedotettu ja nämä ovat ehtineet aiheuttaa jonkin verran harmaita hiuksia. Olisiko aiheellista ylläpitää "tilannehuonetta" tmv, johon kirjattaisiin julkisesti pienemmätkin bugit ja korjausten kuittaukset reaaliajassa? Näin ollen käyttäjät olisivat tietoisia haasteista eikä kaikkien pitäisi a) mokailla tai b) laittaa Teille samasta asiasta viestiä. Ymmärrän että tiedotteita tehdään vain isommista, laajemmista ongelmista. Mutta nyt esim. veroapissa olleesta ajastusongelmasta ei ollut tietoa missään ja tämä aiheutti paljon kiukkua paitsi tekijöissä myös asiakkaissa asian tultua puoli vahingossa ilmi. 

Bugeja tulee ja menee, mutta reilun pelin hengessä näistä pitäisi tiedottaa. Kaikista ;)


2 henkilöä tykkää tästä

Hei Josefiina! Kiitos arvokkaasta palautteestasi. Avoin ja ajantasainen häiriöviestintä on meille Netvisorin tuessa erityisen tärkeää ja nostankin antamasi palautteen ja ideat meille keskusteluun, jotta voimme jatkossa tiedottaa Netvisoria koskevista asioista entistä paremmin. Mukavaa loppukesää! 


Terkuin,

Mirka / Netvisor Community-tiimi

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu