Näyttää takkuavan taas, uudelleenkirjautuminen ei auttanut.
Osalla asiakkaista on havaittu häiriö pdf-tiedostojen tulostamisessa. Kirjautuminen ulos ja takaisin sisään Netvisoriin saattaa auttaa asiaan. Asiaa tutkitaan parhaillaan. Päivitämme tiedotetta asian edetessä. Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa.
Some customers have experienced a problem printing pdf files. This is currently under investigation. We will update this bulletin as the matter progresses. Apologies for this.
Päivitys 22.11.2023 klo 13:40
Tulostusongelma on nyt korjattu. Mikäli ongelmia vielä ilmenee, olettehan tukeemme yhteydessä.
The printing problem has now been fixed. If you still have problems, please contact our support team.
Näyttää takkuavan taas, uudelleenkirjautuminen ei auttanut.
Maria Saarinen
Netvisor tuki ✓
06.11.2023 8:49 am
Hei Jari,
tämä häiriö koskee vielä osaa asiakkaistamme , asia on selvityksessä ja päivitämme tätä tiedotetta kun saamme lisätietoa.
Maria/Netvisor tuki