Aloita uusi aihe
*ratkaistu* Nordean tiliotteet saapuvat tällä hetkellä viiveellä

M

Nordean tiliotteet saapuvat Netvisoriin tällä hetkellä viiveellä. Tuotekehityksemme selvittää asiaa yhdessä Nordean kanssa. 

Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa!


Nordea's Bank statements are currently arriving in Netvisor with a delay. Our product development is looking into the issue together with Nordea.

We apologize for any inconvenience caused!



Nordean tiliotteet 20.5. eivät ole saapuneet Netvisoriin. 

Asia on selvityksessä tuotekehityksessämme ja päivitämme tätä tiedotetta asian edetessä.


Nordea's Bank statements from May 20th have not arrived in Netvisor.

The matter is under investigation in our product development, and we will update this announcement as the situation progresses.


Päivitys: 20.5. 10:55 tiliotteet ovat saapuneet Netvisoriin

Update: 20.5. 10:55 The Bank statements have arrived in Netvisor


Päivitys: 20.5 12:00 Huom! Myös 21.5. Nordean tiliotteet saattavat saapua viivellä.

Update: 20.5 12:22  Notice! Also, Nordea's Bank statements for May 21st may arrive with a delay. 



Nordean tiliotteet 17.5. eivät ole saapuneet Netvisoriin. 

Asia on selvityksessä tuotekehityksessämme ja päivitämme tätä tiedotetta asian edetessä. 


Nordea's Bank statements from May 17th have not arrived in Netvisor.

The matter is under investigation in our product development, and we will update this announcement as the situation progresses.


Päivitys: 20.5.24 15:31 Tiliotteet ovat saapuneet Netvisoriin.


Update: 20.5.24 15.31 The Bank statements have arrived in Netvisor. 




O

Eiliset tiliotteet taas ovat myöhässä.

M

Sama homma mitä eilen, tiliotteet eivät ole tulleet Netvisoriin, eli 20.5 päivän tiliotteet.

T

Tiliotteet eivät ole tulleet täälläkään, sen lisäksi yksi rahoitusyhtiön lasku on tullut eilen 10 ylimääräistä kertaa (Netvisor varoittaa että järjestelmässä on jo tämä lasku) sekä vielä tänään kerran uudestaan.

Onko jotain muutakin häikkää järjestelmässä Netvisorin ja pankkien välillä?

A

Sama juttu täällä.

H

Sama homma täällä, 17.5. tiliotteet tosiaan ovat tulleet, mutta nyt puuttuu 20.5. tiliotteet.

M

Huomenta, osa 21.5 päivän tiliotteista ei ole tullut Netvisoriin, mutta osa on. Miksihän nyt näin?

A

Taas Nordean tiliotteet jääneet tulematta eiliseltä...

T

Ja taas puuttuu Nordean tiliote eiliseltä 21.5.24...

M

No nyt näkyy loputkin tiliotteet, kiitos. Onko muuten tietoa mistä nämä tiliote-ongelmat ovat johtuneet?

P

reaaliaikainen saldohaku ei toimi Nordean pankissa, saisiko tähänkin korjauksen? 

M

Hei Päivi, olettehan tarkistaneet, että yrityksellä on sovittuna saldohausta pankin kanssa? Mikäli sopimus on tältä osin kunnossa laitathan meille tukipyynnön saldohakua koskien, ja mikäli yrityksessä on useampi Nordean tili käytössä ilmoitathan tukipyynnöllä mistä tilistä on kyse niin pääsemme tutkimaan asiaan tarkemmin. Kiitos :) 


Maria/Netvisor tuki


Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu