Vispertti on väliaikaisesti pois käytöstä. Pääset keskustelemaan Vispertin kanssa tukisivuillamme jälleen pian!

Aloita uusi aihe
*ratkaistu* Nordean tiliotteet puuttuvat 4.10. ja 7.10.

Nordean 4.10.2024 ja 7.10.2024 tiliotteita on jäänyt saapumatta Netvisoriin. Tutkimme parhaillaan asiaa ja päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai asian ratkettua. 

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.


8.10.24 klo 9:03 Nordea on aloittanut puuttuvien tiliotteiden uudelleenlähetyksen. 

8.10.24 klo 15:24 Nordean 4.10. päivättyjen tiliotteiden pitäisi olla nyt saapuneina Netvisoriin. Osalla asiakkaista tiliotteet puuttuvat vielä 7.10. Kiitos kärsivällisyydestänne.


9.10.24 klo 9:11 Nordean tiliotteet puuttuvat 7.10. Osalla asiakkaista myös 4.10. tiliotteet edelleen puuttuvat. Tutkimme asiaa. 

9.10.24 klo 11:37  Nordean 7.10. tiliotteet on lähetetty uudelleen ja näiden tulisi saapua tämän päivän aikana.


The bank statements from Nordea dated 4th October 2024 and 7th October 2024 are missing in Netvisor. We are currently investigating the issue and will update this notice as the 

investigation progresses or once the matter is resolved.

We apologize for any inconvenience this may cause.


8.10.24 at 9:03 am Nordea has started to resend missing bank statements.

8.10.24 at 15:24 Nordea bank statements of 4th of Ocotber should have arrived in Netvisor. Some customers are missing statements on 7th of Ocotber. Thank you for your patience.


9.10.24 at 9:11 am Nordea's statements are missing on 7.10. Some customers still have missing statements on 4.10. We are looking into it. 

9.10.24 at 11:37 am Nordea's 7.10. Bank statements have been re-sent and should arrive during this day.


M

Nordealla on ollut kovasti haasteita viime aikoina, mutta onko tähän tilioteasiaan vielä mitään lisätietoa?


3 henkilöä tykkää tästä
A

Huomenta, Nordean tiliotteet puuttuvat vielä perjantailta ja maanantailta.


9 henkilöä tykkää tästä
T

 ei varmaan tule tiedotteita, kun kaikki Nordean yritystilit ovat kadonneet kokonaan. Tämä oli jo eilen. Profiilia ei voi käyttää on virheilmoitus.

S

Huomenta, edelleen 7.10. tiliote puuttuu, 8.10. oli tullut.


3 henkilöä tykkää tästä
T

Huomenta, edelleen puuttuu 4.10. ja 7.10.  tiliotteet. Tämä koskee kaikkia Nordean asiakkaita, joilla on käytössä päivätiliote.  Eilispäivän tiliote on tullut kaikille normaalisti.


2 henkilöä tykkää tästä
J

Huomenta, 7.10 tiliote puuttuu mutta 4.10. ja 8.10. ovat siirtyneet Netvisoriin.

Nyt näyttäisi 7.10 Nordean tiliotteet tulleen ainakin osalle :)

A

Nyt näyttäisi tulleen myös 7.10. Jee...työt jatkuvat.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu