Tietojen tuonnin kautta tuodut PUMP-tositteet katoavat näkymästä kun tilin avaa tilikohtaisten kirjausten näkymästä muokkaustilaan. Asiaa selvitetään parhaillaan. Päivitämme tiedoteta asian edetessä.
PUMP vouchers imported via data import will disappear when the account is opened from the account-specific entries -view in edit mode. This issue is currently being resolved. We will update you as the issue progresses.
Päivitys 21.3.2025 klo 14:00:
Häiriö on nyt saatu korjattua. Valitettavasti häiriön aikana tuodut tositteet joutuu nyt massamitätöimään ja tuomaan uudestaan. Uudestaan tuodut tositteet nousevat sitten tilikohtaisten kirjausten muokkaustilaan normaalisti avoimina. Massamitätöinnin ohjeistus löytyy täältä: https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/topics/77000285541
Pahoittelut tästä aiheutuvaa lisätyötä ja harmia.
Update 21.3.2025 at 14:00:
The problem has now been fixed. Unfortunately, vouchers imported during the disruption now have to be mass-processed and re-imported. The re-imported vouchers will then appear in the editing mode as normally open. Instructions for mass invalidation can be found here: https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/topics/77000285541
We apologise for any additional work and inconvenience this may cause.