Mitäs kun laskua ei voi enää palauttaa käsittelemättömäksi? Millä vääristä laskuista pääsee eroon?
Tavarantoimittaja on lähettänyt virheellisiä laskuja tai useita laskuja samasta asiasta eri kanavia käyttäen, ja ne ovat päässeet hyväksyttyihin laskuihin asti. Miten ne poistetaan hyväksytyistä laskuista?
Mitäs kun laskua ei voi enää palauttaa käsittelemättömäksi? Millä vääristä laskuista pääsee eroon?
Olemme yrittäneet saada tätä selvitettyä tilitoimiston kanssa yli vuoden, mutta ei vaan tule vastauksia. Mitä pitää tehdä, että listoilta saa nollamääräisiä laskuja ja aiheettomia laskuja pois? Nämä pilaavat reskontran ja näkyvyyden.
Maria Saarinen
Netvisor tuki ✓
27.03.2025 2:03 pm
Hei Tuomas,
kiitos kysymyksestä! Mikäli lasku halutaan poistaa järjestelmästä ja se on jo hyväksytty -tilainen tulee lasku ensin palauttaa käsittelemättömäksi. Ostolaskulla ollessasi ostolaskun toiminnot > palauta käsittelemättömäksi.
Tämän jälkeen ostolaskun toiminnot valikkoon tulee valinta poista lasku. Huomioithan, kun lasku on poistettu sitä ei arkistoida mitenkään vaan lasku poistuu kokonaisuudessaan järjestelmästä.
Netvisor tuki/Maria