Vastaa Vispertti-kyselyyn ja voita 30 € arvoinen Netvisor-tuotepaketti!

Aloita uusi aihe
Tiliotteiden haku ei toimi...

T

Näyttää olevan ongelmia tiliotteiden haun kanssa.


Viimeisin tiliote on 1.4.2025 päiväyksellä (nyt 5.4.2025) ja pankkina OP

1 Comment

Hei Timo, 


kiitos viestistäsi. 

Meillä ei ole tiedossa viivettä tiliotteiden saapumisessa. Yleensä edellisen päivän tiliote saapuu Netvisoriin aamuyöstä ja on käsiteltävissä aamulla. 

Mikäli teillä on sovittuna pankin kanssa päivittäin saapuvasta tiliotteesta voitte laittaa meille asiasta tukipyynnön

osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com niin tutkimme asiaa tarkemmin. 


Netvisor tuki/ Maria

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu