Netvisorin asiakaspalvelu on tavoitettavissa rajoitetusti perjantaina 9.5.2025 henkilöstön koulutuksen vuoksi.
Tuolloin asiakaspalvelun puhelinlinja sekä chat on suljettu, mutta vastaamme tukipyyntöihin sähköpostitse. Tukipyyntöjen käsittelyssä on odotettavissa viivettä ja palvelun sujuvoittamiseksi pyydämmekin laittamaan mahdollisuuksien mukaan tukipyynnöt meille hyvissä ajoin ennen kiinnioloa tai vastaavasti sen jälkeen.
Muistathan, että Netvisorin käyttöön liittyen voi asioida myös itsepalvelukanavissa sekä Vispertti AI-chatbotin kanssa tukisivuillamme, lisätietoja täällä.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa viivettä!
-----------
Netvisor's customer service is available on a limited capacity on friday 9.5.2025 due to personnel training.
The customer service phone and chat are closed. Some delay can be expected in the processing of support requests. In order to make the service run smoothly, we ask to send support requests in advance or after 9.5.2025.
Self-service channels are available and you can also contact the Vispertti AI chatbot regarding the use of Netvisor on our support page, more information here.
We apologize for any inconvenience this may cause!