Sähköisiä palvelukanavia käyttämällä pienennät ympäristövaikutuksia. Tutustu täällä!

Aloita uusi aihe
Ostolaskun sallitut liitteet

T

Vielä keskiviikkona pystyin liittämään sähköpostiviestin suoraan itse tehdyn ostolaskun liitteeksi (joka näppärästi raahamalla sen outlookista liitekenttään kulkematta tiedostojenhallinnan kautta).


Tänään tuo mahdollisuus oli kadonnut.


Tämä uudistus kyllä lisää merkittävästi työmäärää, kun pitää kulukorvaussähköpostit ensin tulostaa pdf-muotoon ja sitten vielä lisäksi ottaa liitteet samaan kansioon ja liittää nämä sitten ostolaskulle, kun aiemmin pystyi laittamaan vain koko sähköpostin liitteeksi. Vastaava lisätyömäärän lisäys tulee esim. maksuaikakorttien liitteiden lisäämisessä luottokorttilaskulle.


Onko tälle uudistukselle jokin syy vai onko tämä tilapäinen virhetila?

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu