Netvisorin asiakaspalvelu on tavoitettavissa rajoitetusti 24.-26.9.2025 välisenä aikana henkilöstön koulutuksen vuoksi. Tuona aikana asiakaspalvelun puhelinlinja sekä chat on suljettu, mutta pyrimme kuitenkin käsittelemään kiireisimmät tukipyynnöt sähköpostitse.
Voit myös asioida Netvisorin käyttöön liittyen Vispertti AI-chatbotin kanssa tukisivuillamme, lisätietoja täällä.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Terveisin,
Netvisor Customer Care
----------
Netvisors kundtjänst har begränsad tillgänglighet mellan 24.-26.9.2025 på grund av personalutbildning. Under denna tid är kundtjänstens telefonlinje och chatt stängd, men vi strävar efter att hantera de mest brådskande supportförfrågningarna via e-post.
Du kan också få hjälp med Netvisor via Vispertti AI-chatbot på vår supportsida.
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka.
Med vänlig hälsning,
Netvisor Customer Care
----------
Netvisor customer service will be available on a limited basis 24.-26.9.2025 due to staff training. During this time the customer service phone line and chat will be closed, but we will do our best to handle the most urgent support requests via email.
You can also get help with Netvisor through the Vispertti AI chatbot on our support pages.
We apologize for any inconvenience this may cause.
Sincerely,
Netvisor Customer Care