Onko tulossa klo 14:00 tiedotetta tilanteesta?
Netvisor-mobiilin kirjautuminen on poissa käytöstä häiriön vuoksi. Tämä vaikuttaa mobiilisovelluksen käyttöönottoon. Teemme parhaillaan korjaustoimenpiteitä kirjautumisen palauttamiseksi.
Päivitämme tiedotetta tilanteen edetessä, kuitenkin viimeistään tänään klo 12. Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.
Päivitys 26.11. klo 12.34 Netvisor-mobiilisovellus on taas toiminnassa. Mobiilisovellukseen ei ole toistaiseksi mahdollista tunnistautua mobiilivarmenteella. Lue lisää täältä.
Mikäli tunnistautumiseen on käytetty mobiilivarmennetta, tulee sovellus päivittää uusimpaan versioon ja kirjautua sovellukseen pankkitunnuksilla. Mikäli kirjautuminen ei tästä huolimatta onnistu, kokeile poistaa sovellus ja ladata se uudelleen.
Uuden sovellusversion myötä Netvisor-mobiilissa ohjataan käyttäjä vahvan tunnistautumisen jälkeen vielä kaksivaiheiseen tunnistautumiseen (2FA). Tämä ei koske palkansaajia keillä ei ole käyttöoikeuksia Netvisoriin ja jotka kirjaavat mobiiliin esimerkiksi vain työaikaa.
Päivitys 25.11. klo 8.55 Viimeistelemme korjausta ja päivitämme tiedotetta kun mobiili on taas käytettävissä.
Päivitys 25.11. klo 16.30 Valitettavasti korjaus on vielä työn alla. Päivitämme tiedotetta heti kun mobiiliin kirjautuminen on taas käytettävissä, kuitenkin viimeistään huomenna klo 9.00
Päivitys 25.11. klo 14.00 Korjaus on vielä työn alla. Alustavan arvion mukaan korjaus saadaan tuotantoon tämän päivän aikana. Päivitämme tiedotetta viimeistään klo 16.30.
Päivitys 25.11. klo 10.58 Korjaus on vielä työn alla. Päivitämme tiedotetta tilanteen edetessä, kuitenkin viimeistään tänään klo 14.00.
Päivitys 25.11. klo 7.55 Mobiilin korjaus on vielä työn alla. Päivitämme tiedotetta tilanteen edetessä, kuitenkin viimeistään tänään klo 11.00.
Päivitys 24.11. klo 15.15 Pahoittelemme viivästynyttä tilannepäivitystä. Korjaus on vielä työn alla. Päivitämme tiedotetta tilanteen edetessä, kuitenkin viimeistään huomenna klo 8.00.
Päivitys 24.11. klo 12.00 Korjaus on edelleen työn alla. Päivitämme tiedotetta seuraavan kerran viimeistään tänään klo 14.00.
Netvisor mobile login is currently unavailable due to a service disruption. This affects the commissioning of the mobile application. We are currently implementing corrective measures to restore the login functionality.
We will update this bulletin as the situation progresses, but no later than today at 12 PM. We apologize for any inconvenience this may cause.
Update 26.11. at 12:34 PM Netvisor mobile application is operational again. It is currently not possible to authenticate to the mobile application using a mobile certificate. Read more here.
If a mobile certificate was used for authentication, you must update the application to the newest version and log in to the application using bank credentials. If, despite this, the login is still unsuccessful, try deleting the app and downloading it again.
With the new application version, users in Netvisor Mobile will be guided through a two-factor authentication (2FA) process after strong authentication. This does not apply to employees who do not have user rights to Netvisor and who only use the mobile app for things like recording working hours.
Update 26.11. at 8:55 AM We are finalizing the fix and will update the bulletin once mobile is available again.
Update 25.11. at 14:30 PM Unfortunately, the repair is still in progress. We will update this bulletin as soon as mobile login is available again, however, no later than tomorrow at 9:00 AM.
Update 25.11. at 14:00 PM The fix is still under development. According to a preliminary estimate, the correction will be deployed to production during the course of today. We will update this bulletin by 4:30 PM at the latest.
Update 25.11. at 10:58 AM The fix is still underway. We will update the bulletin as the situation progresses, but no later than today at 14:00 PM.
Update 25.11. at 7:55 AM The mobile fix is still underway. We will update the bulletin as the situation progresses, but no later than today at 11:00 AM.
Update 24.11. at 15:15 PM We apologize for the delayed status update. The repair is still in progress. We will update this bulletin as the situation develops, but no later than tomorrow at 8:00 AM.
Update 24.11. at 12:00 PM The repair is still underway. We will update this bulletin next, no later than 2 PM today.
Netvisor mobilinloggning är ur bruk på grund av en störning. Detta påverkar ibruktagandet av mobilapplikationen. Vi vidtar för närvarande korrigerande åtgärder för att återställa inloggningen.
Vi kommer att uppdatera informationen vartefter situationen utvecklas, dock senast i dag kl. 12. Vi ber om ursäkt för besväret detta medför.
Uppdatering 26.11. kl. 12.34 Netvisor mobilapplikation är i drift igen. Det är tills vidare inte möjligt att autentisera sig i mobilapplikationen med ett mobilt certifikat. Läs mer här.
Om ett mobilt certifikat användes för autentisering måste applikationen uppdateras till den nyaste versionen och inloggning måste ske med bankkoder. Om inloggningen trots detta inte fungerar, prova att ta bort appen och ladda ner den igen.
I och med den nya applikationsversionen kommer användare i Netvisor mobil att styras till tvåfaktorsautentisering (2FA) efter stark autentisering. Detta gäller inte anställda som saknar användarrättigheter till Netvisor och som endast använder mobilappen för till exempel registrering av arbetstid.
Uppdatering 26.11. kl. 8.55 Vi slutför reparationen och kommer att uppdatera informationen när mobilen är tillgänglig igen.
Uppdatering 25.11. kl. 16.30 Tyvärr pågår reparationen fortfarande. Vi kommer att uppdatera denna information så snart inloggningen till mobiltjänsten är tillgänglig igen, dock senast i morgon klockan 9.00.
Uppdatering 25.11. kl. 14.00 Korrigeringen är fortfarande under arbete. Enligt en preliminär bedömning kommer korrigeringen att implementeras i produktion under dagen. Vi kommer att uppdatera detta meddelande senast klockan 16.30.
Uppdatering 25.11. kl. 10.58 Korrigeringen för mobilen är fortfarande under arbete. Vi kommer att uppdatera meddelandet allteftersom situationen framskrider, dock senast idag kl. 14.00.
Uppdatering 25.11. kl. 7.55 Korrigeringen för mobilen är fortfarande under arbete. Vi kommer att uppdatera meddelandet allteftersom situationen framskrider, dock senast idag kl. 11.00.
Uppdatering 24.11. kl. 15.15 Vi ber om ursäkt för den försenade lägesuppdateringen. Reparationen pågår fortfarande. Vi kommer att uppdatera detta meddelande allt eftersom situationen utvecklas, men senast i morgon kl. 8.00.
Uppdatering 24.11. kl. 12.00 Reparationen pågår fortfarande. Vi uppdaterar meddelandet nästa gång senast kl. 14 i dag.
Onko tulossa klo 14:00 tiedotetta tilanteesta?
Hei Yrjö!
Tiedote on nyt päivitetty! Pahoittelut, että tilannepäivitys tuli luvattua myöhemmin.
Terveisin, Milla / Netvisor
Edelleen kirjautuminen sakkaa. Mikähän tämän tilanne on?
Nyt pääsee pankkitunnistautumiseen, mutta kun yrittää tunnistautua tulee ilmoitus "Jotain menee pieleen".
Samaa ongelmaa, pankin kautta tunnistuu hienosti, mutta sen jälkeen tulee virhe.
Olisi hyvä pikkuhiljaa saada tämän toimimaan, ei voi nykypäivänä enää järjestelmät olla näin pitkään toimimatta!
Kukaan ei ole vastannut alkuperäiseen kysymykseeni, missä olette näistä infonneet asiakkaitanne? Itse löysin tämän tiedon vahingossa, ei olisi ehkä huono idea toimittaa näistä tietoa sähköpostilla.
Nyt pääsee uudella versiolla kirjautumaan. Vahvistuskoodi tulee viestillä puhelimeen, että sähköpostilla, mutta mihinkään sitä ei tarvitse syöttää.
"jotain menee pieleen" ilmoitus tulee toistuvasti kun pankkitunnuksilla yrittää kirjautua, sovellus päivitetty ennen kirjautumista.
Sovelluksen poistaminen ja uudelleen lataus ratkaisi kirjautumisongelman.
Nyt näyttää toimivan ja tosiaan tuolla uudestaan latauksella.
Toki olisi kiva, että Netvisorin tuki kommentoisi jotain, hiljaisuus tuskin kasvattaa asiakasmääriänne.
Hei Harri,
Netvisorin Community ja täällä oleva "Tärkeät tiedotteet"-osio on ensisijainen kanava jossa tiedotamme tuotteessa olevista poikkeustilanteista ja tuoteuudistuksista. Suosittelemme ottamaan Tärkeät tiedotteet-osion seurantaan "Seuraa osiota"-kohdasta, jolloin tiedotteet saa suoraan sähköpostiin. Tärkeät tiedotteet nousevat myös Netvisorin kirjautumissivulle joita suosittelemme pitämään silmällä.
Kiitän kuitenkin palautteesta ja pohdimme jatkossa tuleeko meidän lisätä erilaisia viestintäkeinoja/-kanavia asiakkaillemme tällaisissa poikkeustilanteissa.
Terveisin, Milla / Netvisor
Hei,
Kiitos palautteista ja keskustelusta! Olemme lisänneet tiedotteeseen kohdan sovelluksen poistamisesta ja uudelleen latauksesta mikäli kirjautuminen ei sovelluksen päivityksestä huolimatta toimi.
Terveisin, Milla / Netvisor
Hei, minulla sovelluksen uudelleen lataaminen ei ratkaissut ongelmaa. Vahvistuskoodia ei pääse "asettamaan" mihinkään. Kirjautuminen epäonnistuu tässä kohtaa.
Mobiilisovelluksen päivityksen jälkeen kirjautuminen ei onnistu. Olen poistanut ja ladannut sovelluksen uudelleen. Kirjautuminen etenee koodin kirjoittamiseen asti, jonka jälkeen se palautuu taas Tunnistautuminen-ikkunaan.
Harri Jaakkonen
24.11.2025 1:45 pm