Hei Marjo!
Kiitos viestistä. Laskujen lähetysvaiheessa voi tarkistaa asiakkaan verkkolaskuosoitetiedot "Tarkista asiakkaiden verkkolaskuosoitteiden saatavuutta" -painikkeesta. Eli Netvisor ehdottaa, jos löytää verkkolaskuosoitteen, että sen voi päivittää.
Hylätyt laskut tulevat myös etusivun widgetiin näkyviin. Netvisor ei hylkää laskuja, vaan vastaanottava operaattori, eli tuo johtuu operaattorista milloin hylkäävät laskun.
Ystävällisin terveisin,
Rasmus / Netvisor Customer Care
Mirka Korhonen
Netvisor tuki ✓
20.11.2023 9:23 am
Hei Marjo!
Kiitos viestistäsi. Myyntilaskun lähetysprosessissa painike "Tarkista asiakkaiden verkkolaskuosoitteiden saatavuutta" hakee Tieken verkkolaskuosoitteistosta hakee asiakkaalle verkkolaskuosoitteen ainoastaan siinä tapauksessa, jos asiakkaalle ei ole asetettu mitään verkkolaskuosoitetta. Eli jos asiakkaalla on asetettu jo verkkolaskuosoitetiedot, niin tämä toiminto ei hae muuttuneita tietoja. Välitin tästä kuitenkin kehitystoiveen meidän tuotekehitykseemme ja vielä toistaiseksi minulla ei ole antaa toiminnon kehittämiselle aikataulua.
Mukavaa viikonjatkoa!
Mirka / Netvisor-tuki
1 henkilö tykkää tästä