Voit kysyä apua AI-harjoittelija Vispertiltä oikean alakulman chatista!

Uusi pankkiyhteys Holvin kanssa 11.6.2024 lähtien

E

Olemme mahdollistaneet pankkiyhteyden Holvin kanssa 11.6.2024 lähtien. Jotta saat Holvi-yhteyden käyttöön Netvisorissa, tee sopimus alla olevan ohjeistuksen mukaisesti Holvin kanssa ja lisää tilitietosi pankkitili-näkymään Netvisorissa.

Holvin kanssa toimivat toiminnot:

  • Ostolaskujen maksaminen ja näiden maksupalautteen vastaanotto, jolloin tapahtumat kuittaantuvat automaattisesti
  • Toistuvaissuoritusten maksaminen ja näiden maksupalautteet
  • Tiliotteen vastaanottaminen pankista (KTO-muodossa)
  • Konekielisten viitteiden (KTL-muodossa) vastaanottaminen

Holvin kanssa ei toimi seuraavat toiminnot:

  • Ulkomaanmaksut (SEPA-alueen ulkopuoliset maksut ja tilanteet, joissa valuutta on muu kuin euro)
  • ERI-maksut, eli hyvityslaskujen vienti maksuun
  • Saldokyselyt
  • Sähköinen maksujen peruutus

https://support.netvisor.fi/fi/support/solutions/articles/77000467044#Holvi

Kun otat pankkiyhteyden käyttöön viimeistään 31.8.2024, Holvi tarjoaa sen maksutta 6 kuukaudeksi, lue lisää > https://www.holvi.com/fi/pankkiyhteydet/


T

Olen laittanut tästä tukeenkin kysymyksen torstaina mutta en ole saanut vastausta. Mistään en löydä tietoa siitä, että mitä ominaisuuksia Netvisoriin avataan? Jos avaamme uudelle yritykselle Professional -version niin avataanko Maventa yhteys? Myös tarkempia ohjeita siitä miten Holvi näkyy Netvisorissa ja missä kirjanpidot tehdään ym? Alv-ilmoitukset? Miten veloitukset menevät? Tuleeko molemmista ohjelmista omansa riippuen miten niitä voidaan käyttää? 

E

Hei Tarja,

Holvi yhteys tarkoittaa vain pankkiyhteyden avaamista eli Holvissa olevan pankkitilin tiliotteiden, viiteraporttien ja Netvisorissa tehtävien lähtevien maksujen siirtymistä suoraan pankkiin. Netvisorin pankkitilinäkymään lisätään Holvin tilitiedot, Holvin kanssa tehdään palvelusopimus, jonka jälkeen liikenne Holvin ja Netvisorin välillä alkaa toimimaan.

Kirjanpidon osalta yhteyttä ei ole vaan ne hoidetaan siinä sovelluksessa missä nykyäänkin tehdään.

Voitko avata vielä vähän tarkemmin mitä tarkoitat mitä ominaisuuksia avataan? Holviin liittyen? Tai tuota Professional-versiota? En ihan tiedä vielä näiden perusteella mitä vastata?

T

Tarkoitan sitä, että kun avaan Netvisorin asiakkaalle niin siinä kysytään, että avataanko Maventa verkkolaskutus? Kirjanpitoa ei ole tehty vielä missään vaan asiakkuus ja yritys on uusi. Ja siksi minä en ymmärrä taas tuota sovellusta ja miten yhteys näkyy Netvisorissa. 

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu