Hei Kimmo! Kiitos tiedosta, kuvailemasi virhe johtuu todennäköisesti tästä samasta häiriötilanteesta. Päivitämme tätä tiedotetta, kun tilanne on ratkennut.
Olemme havainneet, että Nordean pankkipalveluissa ja maksuliikenteessä on häiriöitä ja tämän seurauksena Netvisorista Nordeaan lähetettyjä maksuja on jäänyt virheeseen. Virheeseen jääneiden maksujen osalta voitte olla yhteydessä Nordean maksuliikenneneuvontaan. Ohje virheeseen jääneiden maksujen käsittelyyn löytyy täältä.
Päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai ongelman ratketessa.
----------
Päivitys 26.11.2024 klo 12:15
Lähtevissä maksuissa ei enää esiinny virheitä, mutta jatkamme tilanteen seuraamista ja päivitämme tätä tiedotetta tarvittaessa.
We have detected disruptions in Nordea's payment traffic and as a result, payments sent to Nordea have encountered errors. For payments that have encountered errors, you can contact Nordea Helpdesk.
We will update this bulletin as the investigation progresses or the problem is resolved by the bank.
----------
Update 26.11.2024 12:15
There are no longer errors in outgoing payments, but we will continue to monitor the situation and update this post if necessary.
Hei Kimmo! Kiitos tiedosta, kuvailemasi virhe johtuu todennäköisesti tästä samasta häiriötilanteesta. Päivitämme tätä tiedotetta, kun tilanne on ratkennut.
Kimmo Metso
26.11.2024 9:32 am
Näyttää olevan vieläkin häiriö joltain osin päällä, kun tilisaldo ei päivity. Lähtee hakemaan, mutta haku päättyy virheeseen.