Integraation käyttöönotto suoritetaan Netvisor tuen toimesta. Käyttäjän tulee tehdä sekä Netvisorin että Rackbeatin puolella tarvittavat toimet tämän ohjeen mukaisesti, jotta käyttöönotto voidaan aloittaa.

Integraation avulla voidaan tehdä aloitussynkronointi perusrekistereille joko Netvisorista Rackbeatiin tai Rackbeatistä Netvisoriin. Käyttöönotossa voidaan myös valita, synkronoidaanko kaikki rekisterit (asiakkaat, toimittajat, tuotteet) tai vain jotkin niistä.


Huomioi ennen käyttöönottoa, että tuoterekisterit pitää olla samat Netvisorin ja Rackbeatin välillä, jotta tilaukset kohdistuvat oikeiden toimittajien ja asiakkaiden alle.
Tuotteet = Tuotekoodi on määräävä. Sen on koostuttava pelkästään numeroista.
Asiakkaat = Asiakaskoodi on määräävä. Sen on koostuttava pelkästään numeroista. Toissijaisena käytetään y-tunnusta, ts. jos Rackbeatiin perustetaan asiakas y-tunnuksella joka löytyy Netvisorista, ylikirjoitetaan NV:n asiakaskortti Rackbeatin tiedoilla. Kolmantena käytetään nimeä, eli jos Rackbeatiin luodaan asiakas nimellä "Nimi", ja Netvisorin rekisteristä löytyy asiakas nimellä "Nimi", ne tulkitaan samaksi asiakkaaksi.



Integraation käyttöönotosta löytyy oma ohjesivunsa.


Mikäli Rackbeat ympäristö haluttaisiin ottaa käyttöön koulutuspuolella, tästä pitäisi olla yhteydessä myyntipuolelle osoitteeseen myynti.netvisor@visma.com



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.