16-04-2020 10:11 am posted by Anonymous
Eikö Netvisor Chat ole enää käytössä?
16-04-2020 12:03 pm posted by Rane Olsen
Moi Tuula,
Tarkasta oletuskirjautumisyrityksesi, se pitää olla oma tilitoimisto.
16-04-2020 1:00 pm posted by Anonymous
Kerrotko vielä mistä tuon tarkistan?
En ole muuttanut mitään asetuksia itse ja aiemmin olen tuonne Chattiin päässyt, nyt en.
16-04-2020 1:15 pm posted by Rane Olsen
Moi Tuula,
Tuosta yritysvalikosta, kotiyritys on listan ensimmäinen ja siinä on tuollainen mökki:
Aktivoi tilitoimistosi ja aseta se sitten oletuskirjautumisyritykseksi.
16-04-2020 1:19 pm posted by Anonymous
Kiitos,
Eli oletuskirjautumisyritykseksi. Ei tullut vieläkään näkyviin, mutta onkohan aika mennyt jo umpeen ja Chat ei ole enää auki.
16-04-2020 1:26 pm posted by Rane Olsen
Mahtaakohan se vaatia uloskirjauksen tai pari yritysvaihtoa, en osaa sanoa tuota tarkalleen, mutta nämä testaisin ensin.
16-04-2020 1:28 pm posted by Anonymous
No näin sitten toimii, kiitos avusta!
16-04-2020 1:30 pm posted by Rane Olsen
Hienoa että asia saatiin ratkaistua!
17-04-2020 1:56 pm posted by Anonymous
Mikähän mahtaa olla tässä logiikka että oletuskirjautumisyrityksen pitää olla tilitoimisto jossa työskentelee. En nää tässä hirveästi järkeä, koska harva kirjanpitäjä käsittelee oman työnantajansa asioita, joten ei ole tarvetta pitää sitä oletuskirjautumisyrityksenä. Suurempi järki on sellainen yritys jonka kirjanpitoa teet ja jonka asioita käsittelet päivittäin, niin pääset suoraan kirjautuessasi tekemään töitä ilman turhia klikkauksia, joista Tuulakin on Netvisoria kritisoinut.
17-04-2020 2:18 pm posted by Rane Olsen
Moi Teemu,
Olen käsittänyt että tämä epäkohta korjataan.
03-06-2021 10:05 am posted by Anonymous
Osa meistä käyttäjistä (tilitoimistojen asiakkaat) on suljettu Netvisorin suoran tuen ulkopuolelle, vaikka pakettihinnoitelussa kerrotaan (tai ainakin kerrottiin) chat tuen kuuluvan hintaan. Kaikki tukipyynnöt osoitettava tilitoimistolle, joka sitten kysyy NTV lta, koska eihän tilitoimistoilla ole itsellä kokemusta mm tilaustenkäsittelystä ollenkaan.
Viimeksi kysyin aivan selvää ohjelmistobugia, niin sain aivan "tyhjän" vastauksen kokeilla toisella selaimella ja pyydettiin kuvakaappausta, jotka olin jo alunperinkin lähettänyt kysymykseni liitteenä. Ja tietenkin tuosta tyhjästä vastauksesta tilitoimisto veloitti heiltä kuluneen ajan. Mielestäni näinkin laajan ohjelmiston tuki pitäisi olla ilmainen johonkin pisteeseen asti.
07-04-2022 10:13 am posted by Jaakko Nisula
Saanko tälät kanavalta apua Netvisor käyttöön Olen suora asiakas
08-04-2022 10:08 am posted by Emilia Vähämiko
Hei! Netvisorin asiakastukeen voi olla yhteydessä osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com ma-pe 8-16 tai puhelimitse p. 010 5058 490 ma-pe 9-11, 13-14. Netvisoriin liittyen löytyy myös kattavat ohjesivustot osoitteesta https://support.netvisor.fi/fi/support/home
Anonymous
16-04-2020 10:59 am posted by Anonymous
olin juuri chatissa,joten kai se on