Voit kysyä apua AI-harjoittelija Vispertiltä oikean alakulman chatista!

Aloita uusi aihe
Netvisor Chat

A

Eikö Netvisor Chat ole enää käytössä?


A

olin juuri chatissa,joten kai se on

R

Moi Tuula,

 

Tarkasta oletuskirjautumisyrityksesi, se pitää olla oma tilitoimisto.

A

Kerrotko vielä mistä tuon tarkistan?

En ole muuttanut mitään asetuksia itse ja aiemmin olen tuonne Chattiin päässyt, nyt en.

R

Moi Tuula,

 

Tuosta yritysvalikosta, kotiyritys on listan ensimmäinen ja siinä on tuollainen mökki:

 

Screenshot 2020-04-16 at 13.13.14.png

 

Aktivoi tilitoimistosi ja aseta se sitten oletuskirjautumisyritykseksi.

A

Kiitos,

Eli oletuskirjautumisyritykseksi. Ei tullut vieläkään näkyviin, mutta onkohan aika mennyt jo umpeen ja Chat ei ole enää auki.

R

Mahtaakohan se vaatia uloskirjauksen tai pari yritysvaihtoa, en osaa sanoa tuota tarkalleen, mutta nämä testaisin ensin.

A

No näin sitten toimii, kiitos avusta!

R

Hienoa että asia saatiin ratkaistua!

A

Mikähän mahtaa olla tässä logiikka että oletuskirjautumisyrityksen pitää olla tilitoimisto jossa työskentelee. En nää tässä hirveästi järkeä, koska harva kirjanpitäjä käsittelee oman työnantajansa asioita, joten ei ole tarvetta pitää sitä oletuskirjautumisyrityksenä. Suurempi järki on sellainen yritys jonka kirjanpitoa teet ja jonka asioita käsittelet päivittäin, niin pääset suoraan kirjautuessasi tekemään töitä ilman turhia klikkauksia, joista Tuulakin on Netvisoria kritisoinut.

R

Moi Teemu,

 

Olen käsittänyt että tämä epäkohta korjataan.

 

A

Osa meistä käyttäjistä (tilitoimistojen asiakkaat) on suljettu Netvisorin suoran tuen ulkopuolelle, vaikka pakettihinnoitelussa kerrotaan (tai ainakin kerrottiin) chat tuen kuuluvan hintaan. Kaikki tukipyynnöt osoitettava tilitoimistolle, joka sitten kysyy NTV lta, koska eihän tilitoimistoilla ole itsellä kokemusta mm tilaustenkäsittelystä ollenkaan.

 

Viimeksi kysyin aivan selvää ohjelmistobugia, niin sain aivan "tyhjän" vastauksen kokeilla toisella selaimella ja pyydettiin kuvakaappausta, jotka olin jo alunperinkin lähettänyt kysymykseni liitteenä. Ja tietenkin tuosta tyhjästä vastauksesta tilitoimisto veloitti heiltä kuluneen ajan. Mielestäni näinkin laajan ohjelmiston tuki pitäisi olla ilmainen johonkin pisteeseen asti.

J

Saanko tälät kanavalta apua Netvisor käyttöön Olen suora asiakas

Hei! Netvisorin asiakastukeen voi olla yhteydessä osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com ma-pe 8-16 tai puhelimitse p. 010 5058 490 ma-pe 9-11, 13-14. Netvisoriin liittyen löytyy myös kattavat ohjesivustot osoitteesta https://support.netvisor.fi/fi/support/home

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu