Start a new topic
A

Anonymous

En saa enää tilauksia enkä muutakaan viestintää teiltä sähköpostiini?

20-09-2019 10:21 am posted by Anonymous

Olen tilannut sähköpostiini tulemaan esim. viikkopäivitykset mutta eipä tullut eilinenkään päivitys. Tein tilauksen uudelleen koska ei näköjään ollut päällä, mitään omia asetuksiani en ole muuttanut. Omat tilaukset listallani on kyllä monta tilausta mutta pitkään aikaan en ole saanut sähköpostiin yhtään viestiä, en muuten mitään muitakaan viestejä enää teiltä, missähän vika?


Best Answer

Moi! 


Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn  ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).


Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :) 


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager


S

Suvi-Päivi Kortesluoma

13-01-2023 1:00 pm posted by Suvi-Päivi Kortesluoma

Minulla ei näköjään ollut tuo seuranta päällä. Nyt on, joten nähtäväksi jää alkaako viestejä tulla.

Ilman ohjeita en olisi kyllä osannut tätä korjata eli kiitos ohjeista!

Sofia Tuominen

Visma

13-01-2023 3:29 pm posted by Sofia Tuominen

Hyvä, että selvisi. Jäädään seuraamaan tilannetta ja palataan tarvittaessa asiaan.


Mukavaa viikonloppua!


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager

Login or Signup to post a comment