Minulla ei näköjään ollut tuo seuranta päällä. Nyt on, joten nähtäväksi jää alkaako viestejä tulla.
Ilman ohjeita en olisi kyllä osannut tätä korjata eli kiitos ohjeista!
Olen tilannut sähköpostiini tulemaan esim. viikkopäivitykset mutta eipä tullut eilinenkään päivitys. Tein tilauksen uudelleen koska ei näköjään ollut päällä, mitään omia asetuksiani en ole muuttanut. Omat tilaukset listallani on kyllä monta tilausta mutta pitkään aikaan en ole saanut sähköpostiin yhtään viestiä, en muuten mitään muitakaan viestejä enää teiltä, missähän vika?
Minulla ei näköjään ollut tuo seuranta päällä. Nyt on, joten nähtäväksi jää alkaako viestejä tulla.
Ilman ohjeita en olisi kyllä osannut tätä korjata eli kiitos ohjeista!
Hyvä, että selvisi. Jäädään seuraamaan tilannetta ja palataan tarvittaessa asiaan.
Mukavaa viikonloppua!
Ystävällisin terveisin,
Sofia Tuominen / Solutions Community Manager
Moi!
Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).
Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :)
Ystävällisin terveisin,
Sofia Tuominen / Solutions Community Manager