20-09-2019 10:21 am posted by Anonymous
Olen tilannut sähköpostiini tulemaan esim. viikkopäivitykset mutta eipä tullut eilinenkään päivitys. Tein tilauksen uudelleen koska ei näköjään ollut päällä, mitään omia asetuksiani en ole muuttanut. Omat tilaukset listallani on kyllä monta tilausta mutta pitkään aikaan en ole saanut sähköpostiin yhtään viestiä, en muuten mitään muitakaan viestejä enää teiltä, missähän vika?
Visma ✓
13-01-2023 3:29 pm posted by Sofia Tuominen
Hyvä, että selvisi. Jäädään seuraamaan tilannetta ja palataan tarvittaessa asiaan.
Mukavaa viikonloppua!
Ystävällisin terveisin,
Sofia Tuominen / Solutions Community Manager
13-01-2023 1:00 pm posted by Suvi-Päivi Kortesluoma
Minulla ei näköjään ollut tuo seuranta päällä. Nyt on, joten nähtäväksi jää alkaako viestejä tulla.
Ilman ohjeita en olisi kyllä osannut tätä korjata eli kiitos ohjeista!
Visma ✓
13-01-2023 12:52 pm posted by Sofia Tuominen
Hyvä juttu, että nyt toimii! Palataan asiaan, jos vastaavaa vielä tapahtuu.
Ystävällisin terveisin,
Sofia Tuominen / Solutions Community Manager
13-01-2023 12:50 pm posted by Sanna J
Hei, asetuksia muuttamatta sain aiemmin tänään taas ilmoituksen viikkopäivityksistä sähköpostiini, joten asia kunnossa.
Visma ✓
13-01-2023 12:14 pm posted by Sofia Tuominen
Moi!
Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).
Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :)
Ystävällisin terveisin,
Sofia Tuominen / Solutions Community Manager
27-12-2022 4:12 pm posted by Sanna J
Sama ongelma on myös täällä.
13-12-2022 11:39 am posted by Suvi-Päivi Kortesluoma
Onkohan nyt taas jokin bitti poikittain? Olen saanut viimeisen viikkopäivityksen sähköpostiin 20.10.2022. Onko muilla vastaavaa vai minun ongelma?
Visma ✓
11-10-2019 12:48 pm posted by Teemu Luukkonen
Kiitti infosta! Tuo koko uutisten tilaus tämänkin persuteella siis toimii, mutta jos tilaa pelkästään tunnistelapun "Julkaisutiedotteet", niin se ei pelaa. Tämä case on viety eteenpäin ja odotetaan siihen korjausta alustan toimittajan puolelta.
11-10-2019 12:07 pm posted by Anonymous
Testimielessä laitoin itselleni uutiset tilaukseen ja kyllä tuo eilinen päivitystiedote tuli spostiini..
Visma ✓
11-10-2019 7:12 am posted by Teemu Luukkonen
Spostilistaa ei tulla tekemään, koska käyttäjällä tulisi olla itsellä mahdollisuus vaikuttaa, että mitä postia haluaa. On minun virhe, että tämä ei vieläkään toimi. Olin siinä uskossa, että olisi osa isompaa kokonaisuutta, mutta nyt vasta heräsin todellisuuteen, että juuri tämä yksi tilaus ei syystä tai toisesta toimi = eskaloin tämän sitten alustan toimittajalle. Usko, että saadaan kuitenkin korjattua suht pikaisesti.
ps. uusi viikkopäivitys on julkaistu ��
10-10-2019 4:33 pm posted by Anonymous
Voisko tähän tehdä nyt ihan yksinkertaisen sähköposti postituslistan, että julkaisutiedotteen saisi meiliin kun ei tämä nyt toimi?
Visma ✓
10-10-2019 7:16 am posted by Teemu Luukkonen
Kiitos infosta. Laitoin julkaisutiedotteet nyt myös itselleni tilaukseen. Odotan seuraavan tiedotteen ja katson, että tuleeko viesti läpi edes itselleni. Palaan asiaan seuraavan julkaisutiedotteen ilmestyttyä.
09-10-2019 11:54 am posted by Anonymous
Tein kaikki temput mitä tuossa aikaisemmin oli mainittu, mutta en toimenpiteistä huolimatta ole saanut viikkopäivitys julkaisuja sähköpostiin.
Visma ✓
26-09-2019 12:20 pm posted by Teemu Luukkonen
Olet Tuula 100% oikeassa tässä asiassa "työskentelemme sen eteen, että asiakkaan päässä kaikki olisi sujuvaa ja helppoa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä vaikka itse joskus vähän mutkilla mennäänkin". Erittäin hyvin sanottu.
26-09-2019 11:53 am posted by Anonymous
Onneksi niin minä kuin te siellä Netvisorissa työskentelemme sen eteen, että asiakkaan päässä kaikki olisi sujuvaa ja helppoa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä vaikka itse joskus vähän mutkilla mennäänkin, vai kuinka?
Se entinenhän oli juurikin käyttäjäystävällinen ��
Moi!
Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).
Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :)
Ystävällisin terveisin,
Sofia Tuominen / Solutions Community Manager