20-09-2019 10:21 am posted by Anonymous (Updated 23-09-2019 by Anonymous)
Olen tilannut sähköpostiini tulemaan esim. viikkopäivitykset mutta eipä tullut eilinenkään päivitys. Tein tilauksen uudelleen koska ei näköjään ollut päällä, mitään omia asetuksiani en ole muuttanut. Omat tilaukset listallani on kyllä monta tilausta mutta pitkään aikaan en ole saanut sähköpostiin yhtään viestiä, en muuten mitään muitakaan viestejä enää teiltä, missähän vika?
11-10-2019 12:07 pm posted by Anonymous
Testimielessä laitoin itselleni uutiset tilaukseen ja kyllä tuo eilinen päivitystiedote tuli spostiini..
11-10-2019 7:12 am posted by Teemu Luukkonen
Spostilistaa ei tulla tekemään, koska käyttäjällä tulisi olla itsellä mahdollisuus vaikuttaa, että mitä postia haluaa. On minun virhe, että tämä ei vieläkään toimi. Olin siinä uskossa, että olisi osa isompaa kokonaisuutta, mutta nyt vasta heräsin todellisuuteen, että juuri tämä yksi tilaus ei syystä tai toisesta toimi = eskaloin tämän sitten alustan toimittajalle. Usko, että saadaan kuitenkin korjattua suht pikaisesti.
ps. uusi viikkopäivitys on julkaistu ��
10-10-2019 4:33 pm posted by Anonymous
Voisko tähän tehdä nyt ihan yksinkertaisen sähköposti postituslistan, että julkaisutiedotteen saisi meiliin kun ei tämä nyt toimi?
10-10-2019 7:16 am posted by Teemu Luukkonen
Kiitos infosta. Laitoin julkaisutiedotteet nyt myös itselleni tilaukseen. Odotan seuraavan tiedotteen ja katson, että tuleeko viesti läpi edes itselleni. Palaan asiaan seuraavan julkaisutiedotteen ilmestyttyä.
09-10-2019 11:54 am posted by Anonymous
Tein kaikki temput mitä tuossa aikaisemmin oli mainittu, mutta en toimenpiteistä huolimatta ole saanut viikkopäivitys julkaisuja sähköpostiin.
26-09-2019 12:20 pm posted by Teemu Luukkonen
Olet Tuula 100% oikeassa tässä asiassa "työskentelemme sen eteen, että asiakkaan päässä kaikki olisi sujuvaa ja helppoa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä vaikka itse joskus vähän mutkilla mennäänkin". Erittäin hyvin sanottu.
26-09-2019 11:53 am posted by Anonymous
Onneksi niin minä kuin te siellä Netvisorissa työskentelemme sen eteen, että asiakkaan päässä kaikki olisi sujuvaa ja helppoa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä vaikka itse joskus vähän mutkilla mennäänkin, vai kuinka?
Se entinenhän oli juurikin käyttäjäystävällinen ��
26-09-2019 11:47 am posted by Rane Olsen
Ylläpitäjän näkökulmasta se entinen community-alusta oli todella huono ja kankea käyttää.
26-09-2019 6:53 am posted by Anonymous
Hei Teemu
Me Katin kanssa vertaamme nykyistä Communityä siihen entiseen, kokonaan toisenlaiseen kanavaan. Siellä keskusteltiin vilkkaasti, sinne oli tosi nopea kommentoida ja kaikki tärkeä näkyi heti etusivulta. Tässä uudessa on etusivulla isoja naamakuvia ja vain muutama juttu, ei palvele kiireistä kirjanpitäjää. Entisessä saatiin yhdelle sivulle mahdutettua kaikki tärkeimmät, ei tarvinnut eri sivuja klikkailla että näki missä ollaan menossa. Jos tuli joku vika ohjelmaan, verottajan sivut olivat poissa käytöstä, jollain pankilla häiriö yms. niin nopeasti saatiin tieto laajalle käyttäjäkunnalle kun aina oli joku joka tiedotti asiasta. Etusivulta näkyi 5-10 uutta ideaa, 5-10 uutta keskutelua sekä 5-10 teidän tiedotetta ja paljon muuta. Harmi kun ei tullut otettua kuvaruutukopiota niin näkisitte millainen oli kanava joka oli palveleva ja sitä todella käytettiin paljon. Nyt isot naamakuvat ja muut visuaaliset seikat ovat teidän mielestä tärkeämpiä kuin oikea asia. Lisäksi joudumme klikkailemaan välilehdeltä toiselle ja hiirikäsi kiittää. Ihan kun joku ei olisi koskaan teille ergonomiasta maininnut �� En tykkää yhtään tästä uudesta kanavasta ja suurin syy on se että olin saanut olla osana parempaa, eli käyttää entistä hyvin palvelevaa kanavaa. Jos nyt pitäisi alkaa tallentamaan mapeista tositteita, en tykkäisi siitäkään, tässä on sama juttu.
25-09-2019 4:34 pm posted by Teemu Luukkonen
Moikka Kati,
Harmi, että community ei tunnu sinusta yhtä aktiiviselta kuin ennen. Käyttäjien aktiivisuustaso on pysynyt jotakuinkin samana jo vuosia, vaikkakin toki eri käyttäjien kesken muutosta on tapahtunut. Mutta ulkoasu ei ole paras mahdollinen ja saatta antaa toisenlaisen vaikutelman. Siksi tähän ollaan tekemässä muutoksia.
Ideoista sen verran, että ideoiden standardinäkymä on "suosituimmat ideat". Uudet ideat saat valittua ideoiden yläpuolelta. Ja ideoiden käsittelyssä ei ole tapahtunut muutosta.
Ja kun katsotaan dataa, niin ideointi on toiminut todella hyvin. Prosentuaalisesti olemme pystyneet toteuttamaan todella hyvin ideoita. Jos verrataan yleisesti ideointidataan mitä business to business communityissä maailmalla tapahtuu, niin olemme ihan kärkipäätä.
Kaikki ei siis minun mielestä ole aivan pielessä, mutta en myöskään puolustele enempää. Nimittiäin mikään edellä mainittu ei poista sitä tosiasiaa, että esim. tämän ketjun käyttäjät eivät ole tyytyväisiä nykymenoon. Ja se on fakta. Juuri siksi, niin kun olen jo tässäkin ketjussa maininnut, on ulkoasuun tulossa isohkoja muutoksia ja uskon että ne vievät communityämme taas parempaan suuntaan �� Siitä on hyvä aloittaa parannukset. Katsotaan mihin se meidät vie ja mitä voimme sen jälkeen tehdä vieläkin paremmin.
25-09-2019 3:12 pm posted by Anonymous
Minulle tullut viimeisin 15.8., sen jälkeen ei mitään.
Samaa mieltä Tuulan kanssa, täällä ei käy enää ketään. Ennen hyvin aktiivinen kanava on kuihtunut pois.
Erittäin hyvä esimerkki on Ideat -välilehti, siellä ei tapahdu yhtään mitään. Parhaissa ideoissa roikkuu ikivanhoja juttuja vuodelta 2015 ja tuoreimmat löytyvät jostain sivulta 4! Eikö tässäkin järjestys että tuorein etusivulla? Suositut ideat -välilehdellä ihan muutamia jotka ovat saaneet kannatukset täyteen, mutta eivät silti lähde eteenpäin. Loput jää muutamien äänien varaan ja roikkuu siellä varmaan maailman tappiin asti.
Vismalle kysymys, lukeeko ideoita teidän puolelta kukaan ikinä?
24-09-2019 7:51 am posted by Teemu Luukkonen
Ymmärrän turhautumisen ja voin vain pahoitella. Communityyn on tulossa iso muutos kokonaisuudessaan ulkoasuun tämän vuoden puolella ja se varmasti myös tulee vaikuttamaan moneen asiaan.
Uusi ulkoasu tekee myös communitystä paljon raikkaamman ja myös mukavamman käyttää.
24-09-2019 7:38 am posted by Anonymous
Ja kaikki muutkin tilaukset mitä olen tehnyt, turhan iso homma, en taida nähdä enää vaivaa jos tämä ei kuitenkaan toimi kun syytäkään asiaan ei löydy. Eikä teiltä enää muutakaan postia tule (siis minulle on tullut muutakin postia teiltä kuin näitä community tilauksia). Alkaa tuntua että tämä uusi Community menee vain huonompaan suuntaan, sitä sama yhteisöllisyyttä mitä entisessä oli ei ole saatu takaisin ja näyttää siltä ettei saadakaan. Entisestä Communitystä oli sentään hyötyäkin, tästä uudesta taitaa olla vain vaivaa!
24-09-2019 7:30 am posted by Teemu Luukkonen
Tässä kohtaa ennen seuraavaa viikkopäivitystä kehotan perumaan tilauksen julkaisutiedotteista ja tilaamaan sen uudestaan. Emme vielä tiedä auttaako tämä, mutta se selviää meille seuraavan viikkopäivityksen kohdalla. Saat tehtyä tämän seuraavasta kohdasta:
Ja samasta kohdasta saat tehtyä tilauksen perumisen jälkeen uudestaan.
Jos tuo yllä oleva temppu toimii, niin se tarkoittaa siltä, että communityn alusta on syystä tai toisesta "nollannut" tilauksen. Jatkan asian tutkimista.
Teemu Luukkonen
11-10-2019 12:48 pm posted by Teemu Luukkonen
Kiitti infosta! Tuo koko uutisten tilaus tämänkin persuteella siis toimii, mutta jos tilaa pelkästään tunnistelapun "Julkaisutiedotteet", niin se ei pelaa. Tämä case on viety eteenpäin ja odotetaan siihen korjausta alustan toimittajan puolelta.