Start a new topic
Lasku ei lähde vaikka aiemmin jo laskutettu

M

Hei tililläni lasku kesken lähetysprosessissa ja tieto:


Valituissa laskuissa on verkkolaskuiksi kelpaamattomia laskuja puutteellisten toimitusosoitetietojen johdosta.


Olen kuitenkin jo aiemmin lähettänyt verkkolaskun samaan osoitteeseen onnistuneesti

1 Comment

M

Hei Minna!


Kiitos viestistäsi. Verkkolaskun lähettämiseksi asiakaskortille vaaditaan verkkolaskuosoite, verkkolaskuoperaattori sekä näiden lisäksi asiakkaan y-tunnus ja täydelliset laskutusosoitetiedot (katuosoite, postinumero ja postitoimipaikka). Suosittelen tarkistamaan nämä tiedot ja korjaamaan puuttuvat tiedot asiakaskortille. Tämän jälkeen asiakas kannattaa hakea uudestaan jo muodostetulle myyntilaskulle, jotta päivitetyt asiakastiedot nousevat myyntilaskulle. Tämä onnistuu myyntilaskulla asiakkaan nimen vieressä olevasta "Vaihda asiakas" painikkeesta.


Tässä vielä ohjeemme: Verkkolaskujen lähettäminen yritysasiakkaille ja Lasku ei lähde verkkolaskuna


Mukavaa syksynjatkoa! 


Mirka / Netvisor-tuki

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu