Haluamme tarjota mahdollisimman sujuvan käyttökokemuksen ja helpottaa käyttäjän arkea myös erilaisissa muutostilanteissa.
Käyttöoikeuksien poisto perusyrityksestä on tähän asti estänyt käyttäjältä palvelun käytön hetkellisesti myös niiden yritysten osalta, joihin käyttäjällä on oikeudet edelleen voimassa.
Käytön jatkaminen on kaikissa tilanteissa edellyttänyt yhteydenottoa asiakastukeen, joka on asettanut käyttäjälle uuden perusyrityksen ja käyttö on voinut jatkua.
Uusi paranneltu toiminnallisuus mahdollistaa käytön jatkumisen suoraan.
Jos käyttäjältä poistetaan oikeudet perusyrityskeen ja jäljelle jää oikeudet vain yhteen yritykseen, tulee tästä automaattisesti käyttäjän uusi perusyritys. Hän voi jatkaa palvelun käyttöä ilman erillisiä toimenpiteitä.
Jos käyttäjälle jää oikeudet useampaan yritykseen, tulee käyttäjän valita itselleen uusi perusyritys. Valinta tapahtuu heti oikeuksien poistoa seuraavan kirjautumisen yhteydessä Netvisorin selainversiossa. Tämän valinnan jälkeen käyttö voi jatkua normaalisti.
Uusi toiminnallisuus ei koske verotarkastajia, tilintarkastajia tai käyttäjiä, joiden perusyritys on ollut tilitoimisto.
Nämä ovat tilanteita, joissa päästäkseen jatkamaan käyttöä on edelleen oltava yhteydessä asiakastukeen.
Täältä voit lukea mihin kaikkeen perusyritys vaikuttaa.
Julkaisimme Perusyrityksen muutokseen liittyvät parannukset Netvisoriin 14.12.2023 tehdyssä viikkojulkaisussa.