Miten käyttää Netvisoria vastuullisemmin?
Olemme koonneet tähän ohjeartikkeliin vinkkejä Netvisorin vastuullisempaan käyttöön.

Aloita uusi aihe
Netvisorin suorituskyvyn optimointi pilvisiirtymän jälkeen

Osa asiakkaistamme on raportoinut hitaudesta Netvisorissa. Tämä liittyy hiljattain toteutettuun pilvisiirtymään. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.


Miksi näin tapahtuu? Pilvisiirtymät ovat teknisesti laajoja operaatioita. Kuten aiemmin tiedotimme, tällaiset muutokset voivat aiheuttaa siirtymän jälkeen tilapäistä hitautta tai satunnaisia häiriöitä.


Mitä teemme asialle? Tiimimme työskentelee parhaillaan ensisijaisena tavoitteenaan järjestelmän nopeuden ja suorituskyvyn parantaminen. Korjaamme hitauden syitä sekä optimoimme järjestelmän kuormitusta uuteen ympäristöön.


Näin voit auttaa: Jotta voimme paikantaa ja ratkaista ongelmat mahdollisimman nopeasti, pyydämme sinua ilmoittamaan havaitsemistasi ongelmista suoraan asiakastukeemme. Lähetä sähköposti osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com


Mitä viestin tulisi sisältää?

  • Milloin ongelma ilmeni (päivämäärä ja kellonaika)?
  • Missä toiminnossa hitaus/häiriö tapahtui (esim. palkanlaskenta, kirjanpidon raportit, uuden tositteen luominen)?
  • Millaista hitautta havaitsit?
  • Mahdolliset kuvaruutukaappaukset tai näyttövideot ovat hyödyllisiä lisätietoja asian tutkimisessa


Kiitos yhteistyöstä! 



Optimizing Netvisor Performance Following Cloud Migration


Some of our customers have reported slowness in Netvisor. This is related to the recently completed cloud migration. We apologize for the inconvenience this causes.


Why is this happening? Cloud migrations are technically complex operations. As previously communicated, such changes can cause temporary slowness or occasional disruptions immediately following the transition.


What are we doing? Our team is currently working with the primary goal of improving system speed and performance. We are addressing the root causes of the slowness and optimizing the system for the new environment.


How you can help: To help us identify and resolve these issues as quickly as possible, please report any problems you observe directly to our customer support. Please send an email to tuki.netvisor@visma.com.


What should the message include?


  • When did the issue occur (date and time)?
  • In which function did the slowness/disruption occur (e.g., payroll, accounting reports, creating a new voucher)?
  • What kind of slowness did you experience?
  • Screenshots or screen recordings are very helpful for investigation.


Thank you for your cooperation!


Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu