Tietoomme on tullut, että skannauspalvelun kautta saapuvissa laskuissa on ilmennyt viivettä. Selvitämme asiaa ja päivitämme tätä tiedotetta kun saamme asiasta lisätietoja.
Pahoittelut tästä aiheutuneesta haitasta!
Päivitys 9.12.25 klo 16
Saimme tiedon, että viive johtui 02.12.2025 ilmenneestä jonosta skannauspalvelussa. Asia on korjattu ja palvelu toimii taas normaalisti. Huomioittehan, että skannauspalvelun palvelulupaus on, että skannaus tapahtuu sinä arkipäivänä, kun sähköposti saapuu skannauspalveluun ja aineiston tulee olla Netvisorissa kahden arkipäivän eli 48 tunnin kuluessa skannauksesta. Maventan tiedote asiasta löytyy täältä.
We have been notified that there has been a delay in invoices received via the scanning service. We are investigating the issue and will update this notice when we receive more information.
We apologize for any inconvenience this may cause!
Update 9.12.25 at 4 p.m.
We have been informed that the delay was caused by a queue in the scanning service on December 2, 2025. The issue has been resolved and the service is now working normally again. Please note that the scanning service promises that scanning will take place on the working day when the email arrives at the scanning service, and the material must be in Netvisor within two working days, i.e., 48 hours, of scanning. Maventa's announcement on the matter can be found here.
Sanna Luostarinen
04.12.2025 7:46 am
Minä huomasin, että skannauspalvelun kautta tulleessa laskussa oli alv 24% vaikka lasku oli käänteisellä alvilla. Ja vaikka olisi ollut normilasku niin alvi väärin joka tapauksessa
1 henkilö tykkää tästä