S-pankin sähköisessä tunnistautumisessa on havaittu ongelmia, joita tutkitaan parhaillaan. Käytättehän jotain toista tunnistautumistapaa kirjautuessanne Netvisoriin.
Päivitämme tiedotetta asian edetessä.
Päivitys 10:15
Telia tutkiaa asiaa tällä hetkellä.
Päivitys 11:45:
Telia on korjannut ongelman ja S-pankin tunnuksilla kirjautuminen onnistuu taas.
Problems have been detected with S-bank's electronic identification, which are currently being investigated. Please use other way of identification when logging into Netvisor.
We will update this post as the issue is making progress.
Update 10:15
Telia is currently investigating the matter.
Update 11:45:
Telia has fixed the problem and login via S-Pankki is working again.
Heli Keränen
30.05.2023 8:56 am
Hei,
Mitä muuta tunnistautumistapaa voi käyttää? Minulla on ainoastaan S-pankki pankkina eikä ole mobiilivarmennetta.