Maanantaiaamuna lähetin laskun skanneriin, tuli perille tiistai-iltana. Keskiviikkoaamuna lähettämäni viesti ei ole vielä nyt torstaiaamuna saapunut perille. Usein myös skanneriin lähetetyt laskut vain katoavat kuin tuhka tuuleen, eivätkä lopulta saavu Netvisoriin lainkaan.
Hidastaa ja vie resurssia, kun pitää muistaa seurata näitä, että kaikki tulee perille. Ei voi luottaa siihen, että kun on laskun lähettänyt skanneriin, asia olisi ns. hoidossa ja pois omalta pöydältä siltä osin, vaan vaatii aktiivista seurantaa.
Erittäin harmillista.
Kesseli Eeva
04.12.2025 1:01 pm
Skannauspalvelun kautta ei ole tullut edelleenkään laskuja normaalisti vaikka sähköpostiin tulee kuittaus skannauspalvelulta laskun vastaanottamisesta.
Ei alkuperäiseen ongelmaan liittyvää, mutta automaatiosäännöt, joissa ei ole ollut kiertolistaa, koska toimittajalla on oletuskierto, eivät ole päivityksen jälkeen toimineet kuten ennen. Eli lasku täsmäytyy automaatiosääntöön, mutta ei mene kenellekään hyväksyjälle. Säännöt ovat viime kuussa toimineet moitteetta. Aika urakka käydä automaatiosäännöt läpi ja katsoa missä on oletuskierto ja lisätä kiertolista. Melko ikävä yllätys.