28-06-2021 2:08 pm posted by Niina Härkänen
Telian tunnistautumispalveluissa on havaittu vikatilanne, jonka seurauksena osa käyttäjistä ei pysty tunnistautumaan verkkosivuille Telia Tunnistus -palvelun kautta. Korjaustoimet ovat Telian puolella käynnissä. Häiriö koskee seuraavien pankkeja: Säästöpankki, POP pankki, Handelsbanken ja Oma Säästöpankki.
Suosittelemme asentamaan Netvisor ID:n, että Netvisoriin kirjautumiseen on useampia vaihtoehtoja. Lisätietoja Netvisor ID:stä tässä ohjeessa: Palveluun kirjautuminen Netvisor ID:n avulla
Päivitämme tätä tiedotetta, kun saamme lisätietoja tilanteesta.
Päivitys 28.6.2021 klo 15:52: Telian mukaan tunnistautumispalveluissa havaittu vika on korjattu ja palvelut ovat palautuneet.