Visma ✓
26-06-2015 10:26 am posted by Laura Niiranen
Hyvät asiakkaamme,
pyydämme teitä jatkossa ilmoittamaan tapahtuneet skannausvirheet ostolaskulta ostolaskun toiminnot -valikon skannausvirhe-toiminnolla.
Näin saamme kerättyä dataa tapahtuneista virheistä sekä välitettyä palautetta skannauspalveluumme.
Tällä hetkellä skannausvirheilmoituksia käsittellään yhden henkilön toimesta täysipäiväisesti.
Kiitos yhteistyöstä ja mukavaa kesän jatkoa!
Visma ✓
28-07-2015 9:47 am posted by Elina Tittonen
Hei Suvi-Päivi,
ja kiitos viestistäsi.
Mikäli käytät selaimena Internet Exploreria, Ostolaskun toiminnot -valikko avautuu laskun kuvan alle eikä kaikki vaihtoehdot tule näkyviin. Sulje ensin laskun kuva Laskun kuva -palkin miinus -merkistä, ja avaa tämän jälkeen Ostolaskun toiminnot -valikko. Skannausvirhe -toiminto on nähtävissä vain skannauspalvelun kautta tulleilla laskuilla.
28-07-2015 10:49 am posted by Anonymous
Kiitos viestistä!
Valitettavasti tästä ei ollut apua Käytän yleensä Mozilla Firefoxia ja kokeilin nyt Internet Explorerin kautta, mutta näkymä on aivan sama. Samat tiedot näkyvät valikossa oli laskun kuva auki tai kiinni ja käytänpä Mozillaa tai Exploreria.
Visma ✓
28-07-2015 1:23 pm posted by Elina Tittonen
Hei Suvi-Päivi,
ja kiitos viestistäsi.
Teen tästä tukitehtävän ja palaan sinulle sähköpostitse asiaan.
13-04-2016 9:59 am posted by Anonymous
Hei,
Myöskään minulla ei näy ostolaskun toiminnot -valikossa skannausvirhe -toimintoa.
Onko tämä vielä oikea tapa ilmoittaa virheestä?
13-04-2016 10:30 am posted by Anonymous
Hei
Skannausvirhe -toiminto näkyy ainoastaan skannatuissa laskuissa, ei verkkolaskuina tulleissa. Eli skannattu lasku on ulkoasultaan kopio alkuperäisestä laskusta Sekoitin minäkin nämä termit ja oletin, että kaikki ovat skannattuja järjestelmässä.
Suvi-Päivi
13-04-2016 10:42 am posted by Anonymous
Moi,
Kiitos tarkennuksesta ja nopeasta vastauksesta. Skannaussanastahan sen olisi voinut tietysti päätellä☺
Miten sitten toimitaan, jos e-lasku on tullut virheellisesti? Ks. alla:
Terveisin
Mirja
From: suvi-paivi.anttila@linseed.fi
Sent: 13. huhtikuuta 2016 10:31
To: Mirja Katajamäki <Mirja.Katajamaki@bioretec.com>
Subject: Vs: - Skannausvirheistä ilmoittaminen
Visma Solutions Community <https://community.vismasolutions.com/?et=watches.email.thread>
Skannausvirheistä ilmoittaminen
reply from Suvi-Päivi Kortesluoma<https://community.vismasolutions.com/people/suvi-paivi.anttila%40linseed.fi?et=watches.email.thread> in Netvisor - View the full discussion<https://community.vismasolutions.com/message/2853?et=watches.email.thread#comment-2853>
Visma ✓
13-04-2016 11:52 am posted by Laura Niiranen
Hei Mirja,
teen tästä tukitiketin, niin katsotaan mistä virhe johtuu. Saat siis hetken kuluttua sähköpostia asiasta.
Aurinkoista päivän jatkoa!
Anonymous
28-07-2015 7:43 am posted by Anonymous
Hei!
Miksiköhän en löydä kyseistä toimintoa? Näkyykö vain tietyillä oikeuksilla?
Täällä oli jossain kuva ostolaskun toiminnot -valikosta, mutta itselläni on paljon lyhyempi valikko, eikä siitä löydy tuota skannausvirhe kohtaa.