Start a new topic
A

Anonymous

Skannausvirheistä ilmoittaminen

12-11-2021 6:41 pm posted by Laura Niiranen (Updated 28-07-2015 by Anonymous)

Hei!

Miksiköhän en löydä kyseistä toimintoa? Näkyykö vain tietyillä oikeuksilla?

Täällä oli jossain kuva ostolaskun toiminnot -valikosta, mutta itselläni on paljon lyhyempi valikko, eikä siitä löydy tuota skannausvirhe kohtaa.


E

Elina Mykkänen

28-07-2015 9:47 am posted by Elina Mykkänen

Hei Suvi-Päivi,

ja kiitos viestistäsi.

Mikäli käytät selaimena Internet Exploreria, Ostolaskun toiminnot -valikko avautuu laskun kuvan alle eikä kaikki vaihtoehdot tule näkyviin. Sulje ensin laskun kuva Laskun kuva -palkin miinus -merkistä,  ja avaa tämän jälkeen Ostolaskun toiminnot -valikko. Skannausvirhe -toiminto on nähtävissä vain skannauspalvelun kautta tulleilla laskuilla.

A

Anonymous

28-07-2015 10:49 am posted by Anonymous

Kiitos viestistä!

Valitettavasti tästä ei ollut apua Smiley Sad Käytän yleensä Mozilla Firefoxia ja kokeilin nyt Internet Explorerin kautta, mutta näkymä on aivan sama. Samat tiedot näkyvät valikossa oli laskun kuva auki tai kiinni ja käytänpä Mozillaa tai Exploreria.

E

Elina Mykkänen

28-07-2015 1:23 pm posted by Elina Mykkänen

Hei Suvi-Päivi,

ja kiitos viestistäsi.

Teen tästä tukitehtävän ja palaan sinulle sähköpostitse asiaan.

A

Anonymous

13-04-2016 9:59 am posted by Anonymous

Hei,

Myöskään minulla ei näy ostolaskun toiminnot -valikossa skannausvirhe -toimintoa.

Onko tämä vielä oikea tapa ilmoittaa virheestä?

A

Anonymous

13-04-2016 10:30 am posted by Anonymous

Hei

Skannausvirhe -toiminto näkyy ainoastaan skannatuissa laskuissa, ei verkkolaskuina tulleissa. Eli skannattu lasku on ulkoasultaan kopio alkuperäisestä laskusta Smiley Happy Sekoitin minäkin nämä termit ja oletin, että kaikki ovat skannattuja järjestelmässä.

Suvi-Päivi

A

Anonymous

13-04-2016 10:42 am posted by Anonymous

Moi,

Kiitos tarkennuksesta ja nopeasta vastauksesta. Skannaussanastahan sen olisi voinut tietysti päätellä☺

Miten sitten toimitaan, jos e-lasku on tullut virheellisesti? Ks. alla:

Terveisin

Mirja

From: suvi-paivi.anttila@linseed.fi

Sent: 13. huhtikuuta 2016 10:31

To: Mirja Katajamäki <Mirja.Katajamaki@bioretec.com>

Subject: Vs: - Skannausvirheistä ilmoittaminen

Visma Solutions Community <https://community.vismasolutions.com/?et=watches.email.thread>

Skannausvirheistä ilmoittaminen

reply from Suvi-Päivi Kortesluoma<https://community.vismasolutions.com/people/suvi-paivi.anttila%40linseed.fi?et=watches.email.thread> in Netvisor - View the full discussion<https://community.vismasolutions.com/message/2853?et=watches.email.thread#comment-2853>

L

Laura Niiranen

13-04-2016 11:52 am posted by Laura Niiranen

Hei Mirja,

teen tästä tukitiketin, niin katsotaan mistä virhe johtuu. Saat siis hetken kuluttua sähköpostia asiasta.

Aurinkoista päivän jatkoa!

L

Laura Niiranen

12-11-2021 6:41 pm posted by Laura Niiranen

Hyvät asiakkaamme,

 

pyydämme teitä jatkossa ilmoittamaan tapahtuneet skannausvirheet ostolaskulta ostolaskun toiminnot -valikon skannausvirhe-toiminnolla.

 

Näin saamme kerättyä dataa tapahtuneista virheistä sekä välitettyä palautetta skannauspalveluumme.

Tällä hetkellä skannausvirheilmoituksia käsittellään yhden henkilön toimesta täysipäiväisesti.

 

Kiitos yhteistyöstä ja mukavaa kesän jatkoa!

Login or Signup to post a comment