Start a new topic
A

Anonymous

Toimittajan muutos jos skannaus mennyt väärälle

13-07-2017 10:09 am posted by Anonymous

Toimittajan muutos jos skannaus mennyt väärälle toimittajalle. Nyt pitää pyytää skannaamaan uudelleen ja hyvittämään.


A

Anonymous

13-07-2017 2:04 pm posted by Anonymous

Toimittajan pystyy kyllä vaihtamaan ostolaskun toiminnot-valikosta.

Jos sinulla ei tuota näy, on kyse luultavasti siitä että sinulta puuttuu käyttäjäoikeuksista joku tietty ruksi...

A

Anonymous

14-07-2017 11:04 am posted by Anonymous

Kiitos tiedosta, mennyt ihan ohi..

---

Ystävällisin terveisin / Best Regards

Mika Niemi

Tilitoimisto Mika Niemi Oy / Accounting office Mika Niemi Ltd

Peltokukka 3

02330 Espoo

Y-tunnus: 2176496-6

+ 358 50 44 23 205

mika.niemi@tilijatalousmikaniemi.fi

www@tilijatalousmikaniemi.fi

Tämä sähköpostiviesti tai sen liitteet saattavat sisältää

luottamuksellista tietoa. Mikäli olette vastaanottanut tämän

sähköpostin erehdyksessä, pyydän ilmoittamaan asiasta viestin

lähettäjälle ja tuhoamaan viestin ja sen liitteet tietokoneeltanne

välittömästi niitä kopioimatta taikka muutoin levittämättä.

This communication is confidential and may contain legally privileged

information. If you have received this

communication in error, please notify the sender immediately by e-mail

and delete the original communication and all its copies without copying

or forwarding them further.

elina.knuuttila@arjessa.com kirjoitti 2017-07-13 14:05:

VISMA SOLUTIONS COMMUNITY

TOIMITTAJAN MUUTOS JOS SKANNAUS MENNYT VÄÄRÄLLE

uusi kommentti henkilöltä Elina Knuuttila Katso kaikki tämän

idean kommentit

Laura Sainio

18-01-2018 5:22 pm posted by Laura Sainio

Hei!

Tähän vielä kuittaukseksi että tuo toiminto löytyy Netvisorista ja sitä on tämän viikon julkaisussa parannettu vielä yhdellä asetusruksilla. Nyt väärälle toimittajalle kohdistetun laskun toimittajan oletustiliöintitiedot saa päivittymään laskulle toimittajan vaihdossa automaattisesti. 

Login or Signup to post a comment