13-07-2017 10:09 am posted by Anonymous
Toimittajan muutos jos skannaus mennyt väärälle toimittajalle. Nyt pitää pyytää skannaamaan uudelleen ja hyvittämään.
14-07-2017 11:04 am posted by Anonymous
Kiitos tiedosta, mennyt ihan ohi..
---
Ystävällisin terveisin / Best Regards
Mika Niemi
Tilitoimisto Mika Niemi Oy / Accounting office Mika Niemi Ltd
Peltokukka 3
02330 Espoo
Y-tunnus: 2176496-6
+ 358 50 44 23 205
mika.niemi@tilijatalousmikaniemi.fi
www@tilijatalousmikaniemi.fi
Tämä sähköpostiviesti tai sen liitteet saattavat sisältää
luottamuksellista tietoa. Mikäli olette vastaanottanut tämän
sähköpostin erehdyksessä, pyydän ilmoittamaan asiasta viestin
lähettäjälle ja tuhoamaan viestin ja sen liitteet tietokoneeltanne
välittömästi niitä kopioimatta taikka muutoin levittämättä.
This communication is confidential and may contain legally privileged
information. If you have received this
communication in error, please notify the sender immediately by e-mail
and delete the original communication and all its copies without copying
or forwarding them further.
elina.knuuttila@arjessa.com kirjoitti 2017-07-13 14:05:
VISMA SOLUTIONS COMMUNITY
TOIMITTAJAN MUUTOS JOS SKANNAUS MENNYT VÄÄRÄLLE
uusi kommentti henkilöltä Elina Knuuttila Katso kaikki tämän
idean kommentit
13-07-2017 2:04 pm posted by Anonymous
Toimittajan pystyy kyllä vaihtamaan ostolaskun toiminnot-valikosta.
Jos sinulla ei tuota näy, on kyse luultavasti siitä että sinulta puuttuu käyttäjäoikeuksista joku tietty ruksi...
Laura Sainio
18-01-2018 5:22 pm posted by Laura Sainio
Hei!
Tähän vielä kuittaukseksi että tuo toiminto löytyy Netvisorista ja sitä on tämän viikon julkaisussa parannettu vielä yhdellä asetusruksilla. Nyt väärälle toimittajalle kohdistetun laskun toimittajan oletustiliöintitiedot saa päivittymään laskulle toimittajan vaihdossa automaattisesti.