04-08-2016 1:05 pm posted by Anonymous
Hei!
Skannauspalvelun palautusosoitteeseen tulee turhaan viestejä reskontraan tulevista maksukehotuksista ja perintälaskuista. Asiakkaat eivät aina ymmärrä, mistä on kyse, ja viestit ovat muutenkin turhia.
Olisiko mahdollista kehittää toimintoa esim. siten, että asetuksissa voisi määritellä toimittajat, joilta tulevia laskuja/posteja ei generoitaisi palautusosoitteeseen?
Jos asialle ei voi tehdä mitään, niin ainakin palautusosoitteeseen tulevaa viestiä voisi muotoilla ymmärrettävämmäksi. Nyt se on hyvin kapulakielinen.
31-01-2018 12:43 pm posted by Anonymous
Hei!
Viestistäni näkyy olevan 1,5 vuotta aikaa, enkä enää muista, mikä akuutti asia sen mahtoi laukaista.
Tällä hetkellä en koe asiaa ongelmaksi.
"Antaa ajan hoitaa" näkyy olevan ihan hyvä ongelmanratkaisustrategia
-Sami
31-01-2018 2:45 pm posted by Laura Sainio
Hei Sami!
Siinä tapauksessa arkistoin toiveen. Me Korholan Janin kanssa käymme kevään aikana läpi kaikki vanhatkin aktiiviset ideat, joten näitä menneisyyden peikkoja tulee tässä samalla heräteltyä. :smileyblush:
Laura Sainio
31-01-2018 12:34 pm posted by Laura Sainio
Hei Sami!
Kyseessä on siis tämä viesti:
"Hyvä asiakkaamme,
Ohessa liitteenä ostolaskujen skannauspalveluun toimitettu dokumentti, joka on lähetetty Netvisor-palveluun määritettyyn skannauspalvelun palautusosoitteeseen. Tietoa palautusosoitteesta ja siihen reititettävästä materiaalista löydät täältä.
Tämä aineisto reititetään automaattisesti myös yrityksen xx ostoreskontraan.
Ongelmatilanteissa ottakaa yhteys Netvisorin asiakaspalveluun.
Ystävällisin terveisin,
Netvisor"
Nykyisen skannauspalveluntarjoajamme palvelussa maksumuistutukset ovat skannaukseen kuulumatonta materiaalia. Netvisor kuitenkin haluaa reitittää myös muistutukset reskontraan (ei haluttu aikanaan palveluntarjoajan vaihtuessa heikentää palvelutasoa tämän osalta) eikä pelkästään sähköpostiin, ja tästä syystä kyseinen viestintä on olemassa. Skannauspalveluun kuulumattomaksi materiaaliksi luetaan siis mm.
Voimme ilman muuta parantaa tuon viestin sisältöä käyttäjäystävällisemmäksi. Mitä erityisesti haluaisit, että viestissä kerrottaisiin, jotta ne eivät hämmentäisi asiakkaita?