08-03-2016 2:23 pm posted by Anonymous
Kun luodaan suoraan myyntilaskulta hyvityslasku, olisi asiakas- ja käyttäjäystävällistä, jos laskulle tulisi automaattisesti tieto mitä laskua kyseinen hyvityslasku hyvittää.
Nyt tieto tulisi lisätä itse manuaalisesti.
31-03-2016 9:11 am posted by Anonymous
Samaa toimintoa olen kaivannut. Tai edes mahdollisuutta kirjoittaa itse hyvityslaskulle, mitä laskua koskee.
31-03-2016 9:17 am posted by Anonymous
Hyvityslaskulle pystyy lisäämään ennen lähetystä kommenttirivin laskurivejä ennen/jälkeen tai ihan oman kommenttirivinkin, mikä nyt yhtiön tilanteeseen sopii parhaiten. Huomioi kuitenkin että jos yrityksen perustiedoissa on laskurivejä ennen/jälkeen vakiotekstejä, tämä laskulle käsin kirjoitettu kommentti ajaa yli perustietojen oletus tekstin.
31-03-2016 9:48 am posted by Anonymous
Hei Taru! Call me stupid, mutta en löydä hyvityslaskulta kohtaa, mihin sen tekstin voisi kirjoittaa...
31-03-2016 10:14 am posted by Anonymous
Enhän toki
Tehtyäsi hyvityslaskun, valitse laskun oikeasta yläkulmasta muokaa laskua,
jonka jälkeen pääset lisäämään laskulle nämä puuttuvat selitteet (keltaisella vaihtoehtoiset kohdat).
(kuvat napsittu Demoympäristöstä)
Tallenna ja lopeta muokkaus niin selite näkyy hyvityslaskulla
23-06-2016 1:53 pm posted by Anonymous
Moikka,
Olemme tämän ottaneet yhdeksi uudistukseksi kun kehitämme parhaillaan myyntiosiota. Kiitos taas palautteesta ja ideoista.
T: Janne
24-08-2017 11:17 am posted by Anonymous
onko tietoa aikataulusta?
17-10-2017 1:23 pm posted by Jani Korhola
Hei Frank,
Tämä tulee toteutettua myyntilaskun uudistamisen yhteydessä ja tarkoituksemme on saada ensimmäinen versio myyntilaskusta julkaistua viimeistään Q1 / 2018.
Anonymous
08-03-2016 7:14 pm posted by Anonymous
Olen ihan samaa ihmetellyt. Voisi laittaa kehityslistalle pikaisesti.