Start a new topic
A

Anonymous

Hyvittäessä myyntilaskua, laskulle automaattisesti tieto mitä laskua hyvitetään

08-03-2016 2:23 pm posted by Anonymous

Kun luodaan suoraan myyntilaskulta hyvityslasku, olisi asiakas- ja käyttäjäystävällistä, jos laskulle tulisi automaattisesti tieto mitä laskua kyseinen hyvityslasku hyvittää.
Nyt tieto tulisi lisätä itse manuaalisesti.

A

Anonymous

08-03-2016 7:14 pm posted by Anonymous

Olen ihan samaa ihmetellyt. Voisi laittaa kehityslistalle pikaisesti.

A

Anonymous

31-03-2016 9:11 am posted by Anonymous

Samaa toimintoa olen kaivannut. Tai edes mahdollisuutta kirjoittaa itse hyvityslaskulle, mitä laskua koskee.

A

Anonymous

31-03-2016 9:17 am posted by Anonymous

Hyvityslaskulle pystyy lisäämään ennen lähetystä kommenttirivin laskurivejä ennen/jälkeen tai ihan oman kommenttirivinkin, mikä nyt yhtiön tilanteeseen sopii parhaiten. Huomioi kuitenkin että jos yrityksen perustiedoissa on laskurivejä ennen/jälkeen vakiotekstejä, tämä laskulle käsin kirjoitettu kommentti ajaa yli perustietojen oletus tekstin.

A

Anonymous

31-03-2016 9:48 am posted by Anonymous

Hei Taru! Call me stupid, mutta en löydä hyvityslaskulta kohtaa, mihin sen tekstin voisi kirjoittaa...

A

Anonymous

31-03-2016 10:14 am posted by Anonymous

Enhän toki Smiley Wink
Tehtyäsi hyvityslaskun, valitse laskun oikeasta yläkulmasta muokaa laskua,

jonka jälkeen pääset lisäämään laskulle nämä puuttuvat selitteet (keltaisella vaihtoehtoiset kohdat).

(kuvat napsittu Demoympäristöstä)

Tallenna ja lopeta muokkaus niin selite näkyy hyvityslaskulla

A

Anonymous

23-06-2016 1:53 pm posted by Anonymous

Moikka,

Olemme tämän ottaneet yhdeksi uudistukseksi kun kehitämme parhaillaan myyntiosiota. Kiitos taas palautteesta ja ideoista.

T: Janne

A

Anonymous

24-08-2017 11:17 am posted by Anonymous

onko tietoa aikataulusta?

J

Jani Korhola

17-10-2017 1:23 pm posted by Jani Korhola

Hei Frank,

Tämä tulee toteutettua myyntilaskun uudistamisen yhteydessä ja tarkoituksemme on saada ensimmäinen versio myyntilaskusta julkaistua viimeistään Q1 / 2018.

Login or Signup to post a comment