25-09-2017 2:44 pm posted by Anonymous
En pysty nyt kirjautumaan Netvisoriin, onko kaikki muilla samaa ongelmaa?
25-09-2017 3:23 pm posted by Anonymous
Meilläkin sama probleema - mikä ihmeen juttu että ensin tehdään päivitystä jonka vuoksi tulee ongelmia ja sitten suljetaan asiakaspalvelua kahdeksi päiväksi tämän jälkeen?
25-09-2017 2:52 pm posted by Anonymous
Kirjautumisesta en tiedä, mutta Netvisor on toiminut hitaasti ja takkuillut koko päivän. Tällä hetkellä ei esim. pysty vaihtamaan yritystä ja osassa toimintoja tulee virheilmoituksia, eli kyseessä suurempi ongelma kuin vain kirjautumista koskeva.
25-09-2017 3:06 pm posted by Anonymous
Ongelmia on.... samoin virhekoodia tulee. Tätä on jatkunut koko päivän
25-09-2017 2:52 pm posted by Anonymous
Minulla on sama ongelma, kokeillut kolmen eri selaimen kautta, ei onnistu...
25-09-2017 2:47 pm posted by Anonymous
Ei toimi
25-09-2017 3:34 pm posted by Anonymous
Niin komppaan sinua Teemu !!
Tänään on ohjelma tökkinyt koko päivän ja nyt tuli "Odottamaton virhetilanne. Jos ongelma ei poistu ota yhteyttä Netvisortukeen"
Haha !!!
Visma ✓
25-09-2017 3:54 pm posted by Ville Kuusela
Terve
Pahoittelen syvästi että päivityksen jälkeen on tullut ongelmia joista on aiheutunut haittaa käyttäjillemme. Asiakaspalvelumme on tänään tosiaan kouluttautumassa jotta pystymme palvelemaan teitä entistä laadukkaammin jatkossa.
Meillä on kuitenkin päivystys läsnä ja koulutuksen takia koko asiakaspalvelumme ei suinkaan ole suljettuna.
Olemme saaneet tiedot kyllä ongelmista eikä asiakaspalvelun kouluttautuminen ole estänyt tai viivästyttänyt korjauksia. Ongelmia korjataan koko ajan, ja pyrimme viestimään korjauksista ja niiden aikatauluista parhaamme mukaan.
Ystävällisin terveisin:
Ville Kuusela, Asiakaspalvelujohtaja
Visma Solutions Oy
Visma ✓
25-09-2017 4:16 pm posted by Ville Kuusela
Kiitos Teemu rakentavasta palautteestasi ja ymmärryksestä että virheitä sattuu, ja näitä tärkeitä kommunikaation taitoja me tänään harjoitellaan että osataan myös se paremmin jatkossa.
- Netvisorin käyttöliittymän oikeasta yläkulmasta löytyy kyllä aina tiedotteet virhetilanteista ja olemme rakentaneet myös tärkeisiin maksuliikenteen ongelmiin omia näkymiä suoraan käyttöliittymään jotta tieto saavuttaisi käyttäjämme vaivatta.
Tämä tosin ei mieltä lämmitä jos palveluun kirjautuminen ei onnistu ja asiakkaalla ei ole tietoa että Netvisor tilannehuone palvelee meillä kaikissa tilanteissa vikatilanteiden tietolähteenä.
Pyrimme jatkuvasti parempaan, ja opimme virheistä sekä kehitämme toimintaamme saadun palautteen perusteella.
Ystävällisin terveisin:
Ville Kuusela, Asiakaspalvelujohtaja
Visma Solutions Oy
25-09-2017 2:54 pm posted by Anonymous
Sama ongelma, ei pääse.... ja palkkoja pitäisi saada vielä tänään pankkiin!!!
25-09-2017 3:03 pm posted by Anonymous
Ei toimi. Sisällä ohjelmassa antoi virheilmoituksen odottomattomasta virhetilasta, eikä ladannut sivuja. Uloskirjautumisen jälkeen takaisin sisäänkirjautuminen ei onnistu. Vaikuttaisi laajemmalta ongelmalta, sillä meillä kukaan Netvisor käyttäjä ei pääse ohjelmaan.
25-09-2017 4:03 pm posted by Anonymous
No niin, ensimmäisen kerran kun pahoitellaan asiaa. Muuten kun on kylmän rauhallisesti todettu että ongelma on ja selviää sitten aikanaan. Näissäkin tilanteissa olisi silti hyvä jos edes joku olisi vastaamassa puhelimeen, vaikka te nyt näitä muita kanavia seuraattekin. Asiakaspalvelu kuitenkin aika olennainen osa palvelua, vaikka eihän se asiakaspalvelun vika olekaan että hommat ei toimi. Toivottavasti siellä koulutuksessa käsitellään myös viestimistä ongelmatilanteissa, että viat kerrotaan heti ettei asiakkaat ihmettele keskenään että meillä on tässä ongelma ja mikähän mahtaa olla syynä tähän kun missään ei siitä kerrottu vasta kun viiveellä kun tämä ketju oli jo olemassa. Ei nyt mennyt tämä juttu niinkuin siellä kuuluisassa Strömsössä, mutta virheethän on tehty opittavaksi.
Anonymous
25-09-2017 3:08 pm posted by Anonymous
Nyt vasta tilannehuoneessa vikailmoitus.
Olen samaa mieltä kuin joku toinen asiakas, että asiakaspalvelua ei tulisi kokonaan sulkea vaikka olisikin koulutuspäivät.
Mihin sitten soitetaan jos tulee kriittinen ongelma? Odotetaan kaksi päivää?