Start a new topic
A

Anonymous

En pysty nyt kirjautumaan Netvisoriin, onko kaikki muilla samaa ongelmaa?

12-11-2021 7:29 pm posted by Anonymous (Updated 25-09-2017 by Anonymous)

Ei toimi


A

Anonymous

25-09-2017 2:52 pm posted by Anonymous

Minulla on sama ongelma, kokeillut kolmen eri selaimen kautta, ei onnistu...

A

Anonymous

25-09-2017 2:52 pm posted by Anonymous

Kirjautumisesta en tiedä, mutta Netvisor on toiminut hitaasti ja takkuillut koko päivän. Tällä hetkellä ei esim. pysty vaihtamaan yritystä ja osassa toimintoja tulee virheilmoituksia, eli kyseessä suurempi ongelma kuin vain kirjautumista koskeva.

A

Anonymous

25-09-2017 2:54 pm posted by Anonymous

Sama ongelma, ei pääse.... ja palkkoja pitäisi saada vielä tänään pankkiin!!!

A

Anonymous

25-09-2017 3:03 pm posted by Anonymous

Ei toimi. Sisällä ohjelmassa antoi virheilmoituksen odottomattomasta virhetilasta, eikä ladannut sivuja. Uloskirjautumisen jälkeen takaisin sisäänkirjautuminen ei onnistu. Vaikuttaisi laajemmalta ongelmalta, sillä meillä kukaan Netvisor käyttäjä ei pääse ohjelmaan.

A

Anonymous

25-09-2017 3:03 pm posted by Anonymous

Meillä ongelma koskee näkyvimmin yhtä yritystä johon ei ole pääsyä, muihin kyllä pääsee. Kyllä tämä Netvisorin palvelu on jälleen kerran ihan haistapaska-tasoa. Pidetäänpäs tässä nyt sitten koulutuspäivät ja tuki ym. ei ole tavoitettavissa ja näille Ranelle ja kumppaneille tuskin on kenelläkään suoraa puhelinnumeroa että saisi hätätilanteessa kiinni. Taas kerran kysymys kuuluu, mistä Netvisorille oikein maksetaan, kun se kaikki maksettu raha menee ihan hukkaan kun järjestelmä ei toimi niinkuin pitää. Pitäisi vaan mahdollisimman monen asiakkaan äänestää jaloillaan ja siirtyä kilpailijoiden asiakkaaksi niin voisi Vismakin herätä todellisuuteen, että ei tämä vasemmalla kädellä toimiminen riitäkään.

A

Anonymous

25-09-2017 3:06 pm posted by Anonymous

Ongelmia on.... samoin virhekoodia tulee.  Tätä on jatkunut koko päivän Smiley Sad

R

Rane Olsen

25-09-2017 3:06 pm posted by Rane Olsen

Moi kaikki,

Vikatilanne on päällä ja sitä selvitetään parhaillaan. Ongelma koskee osaa asiakkaitamme ja liittyy huoltopäivitykseen.

A

Anonymous

25-09-2017 3:08 pm posted by Anonymous

Nyt vasta tilannehuoneessa vikailmoitus.

Olen samaa mieltä kuin joku toinen asiakas, että asiakaspalvelua ei tulisi kokonaan sulkea vaikka olisikin koulutuspäivät.

Mihin sitten soitetaan jos tulee kriittinen ongelma? Odotetaan kaksi päivää?

A

Anonymous

25-09-2017 3:18 pm posted by Anonymous

On se hieno juttu tehdä jotain päivityksia ja sekoittaa niillä koko ohjelmisto. Miten olisi testaus ennen kuin aletaan tällaisia juttuja tekemään ja päästämään maailmalle, ettei sitten mitkään puolivalmiit jutut pistä koko pakkaa sekaisin. Ei ole toki ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään kerta kun NV:ltä on järki taikka logiikka hukassa. Ilmoitus viastakin tulee vasta sen jälkeen kun lukuisat ihmiset täällä ilmoittavat ongelmasta. Netvisor varmaan sitten korvaa kaikki mahdolliset vahingotkin joita tästä yrityksille saattaa koitua.

A

Anonymous

25-09-2017 3:23 pm posted by Anonymous

Meilläkin sama probleema - mikä ihmeen juttu että ensin tehdään päivitystä jonka vuoksi tulee ongelmia ja sitten suljetaan asiakaspalvelua kahdeksi päiväksi tämän jälkeen?

A

Anonymous

25-09-2017 3:34 pm posted by Anonymous

Niin komppaan sinua Teemu !!   

Tänään on ohjelma tökkinyt koko päivän ja  nyt tuli "Odottamaton virhetilanne. Jos ongelma ei poistu ota yhteyttä Netvisortukeen"

Haha !!!

V

Ville Kuusela

25-09-2017 3:54 pm posted by Ville Kuusela

Terve

Pahoittelen syvästi että päivityksen jälkeen on tullut ongelmia joista on aiheutunut haittaa käyttäjillemme. Asiakaspalvelumme on tänään tosiaan kouluttautumassa jotta pystymme palvelemaan teitä entistä laadukkaammin jatkossa.

Meillä on kuitenkin päivystys läsnä ja koulutuksen takia koko asiakaspalvelumme ei suinkaan ole suljettuna.

Olemme saaneet tiedot kyllä ongelmista eikä asiakaspalvelun kouluttautuminen ole estänyt tai viivästyttänyt korjauksia. Ongelmia korjataan koko ajan, ja pyrimme viestimään korjauksista ja niiden aikatauluista parhaamme mukaan.

Ystävällisin terveisin:

Ville Kuusela, Asiakaspalvelujohtaja

Visma Solutions Oy

A

Anonymous

25-09-2017 4:03 pm posted by Anonymous

No niin, ensimmäisen kerran kun pahoitellaan asiaa. Muuten kun on kylmän rauhallisesti todettu että ongelma on ja selviää sitten aikanaan. Näissäkin tilanteissa olisi silti hyvä jos edes joku olisi vastaamassa puhelimeen, vaikka te nyt näitä muita kanavia seuraattekin. Asiakaspalvelu kuitenkin aika olennainen osa palvelua, vaikka eihän se asiakaspalvelun vika olekaan että hommat ei toimi. Toivottavasti siellä koulutuksessa käsitellään myös viestimistä ongelmatilanteissa, että viat kerrotaan heti ettei asiakkaat ihmettele keskenään että meillä on tässä ongelma ja mikähän mahtaa olla syynä tähän kun missään ei siitä kerrottu vasta kun viiveellä kun tämä ketju oli jo olemassa. Ei nyt mennyt tämä juttu niinkuin siellä kuuluisassa Strömsössä, mutta virheethän on tehty opittavaksi.

V

Ville Kuusela

25-09-2017 4:16 pm posted by Ville Kuusela

Kiitos Teemu rakentavasta palautteestasi ja ymmärryksestä että virheitä sattuu, ja näitä tärkeitä kommunikaation taitoja me tänään harjoitellaan että osataan myös se paremmin jatkossa.

- Netvisorin käyttöliittymän oikeasta yläkulmasta löytyy kyllä aina tiedotteet virhetilanteista ja olemme rakentaneet myös tärkeisiin maksuliikenteen ongelmiin omia näkymiä suoraan käyttöliittymään jotta tieto saavuttaisi käyttäjämme vaivatta.

Tämä tosin ei mieltä lämmitä jos palveluun kirjautuminen ei onnistu ja asiakkaalla ei ole tietoa että Netvisor tilannehuone palvelee meillä kaikissa tilanteissa vikatilanteiden tietolähteenä.

Pyrimme jatkuvasti parempaan, ja opimme virheistä sekä kehitämme toimintaamme saadun palautteen perusteella.

Ystävällisin terveisin:

Ville Kuusela, Asiakaspalvelujohtaja

Visma Solutions Oy

Login or Signup to post a comment