Start a new topic
J

Jani Korhola

Myyntireskontrasta ei näe onko asiakas maksanut laskunsa

12-11-2021 7:29 pm posted by Anonymous (Updated 22-08-2016 by Jani Korhola)

Hei Kari,

Olemme uudistamassa myyntireskontraamme tänä ja ensi vuonna. Pyrimme samalla selkeyttämään myös hyvitysten näkyvyyttä sekä myyntilaskulla että laskulistauksissa.


A

Anonymous

22-08-2016 8:10 am posted by Anonymous

Jani,

Kolme juttua:

1) Miten tällä keskustelufoorumilla voisi vastata tuohon sinun kommenttiisi.

Ei löytynyt mitään painiketa?

2) Tämä myyntireskontra-asia ei voi odoella vuosia. Voitko pyyttää jotakuta

sellaista henkilöä soitamaan, jolla on päätösvaltaa aikaistaa asian

ratkaisua.

3) Perjantai aamuna soitin tukeenne ja Niina niminen henkilö lupasi

toimittaa perjantain aikana ohjeet, miten voin mahdollisiman helposti

tarkastaa onko jokin lasku maksettu rahalla. Ohjeita ei kuulunut,

muistutatko Niinaa.

Ystävällisesti

Kari

Dr. Kari Jaaskelainen, President

HELBUS Helsinki School of Business

+358 40 501 7627

kari.jaaskelainen@helbus.fi

Töölöntullinkatu 6

00250 Helsinki, Finland

22.8.2016 8.02, "jani.korhola@visma.com" <visma@jiveon.com>:

Visma Solutions Community

<https://community.vismasolutions.com/?et=watches.email.thread>

Myyntireskontrasta ei näe onko asiakas maksanut laskunsa

reply from Jani Korhola

<https://community.vismasolutions.com/people/jani.korhola@visma.com?et=watches

.email.thread> in Uudistunut Netvisor - View the full discussion

<https://community.vismasolutions.com/message/3407?et=watches.email.thread#com

ment-3407>

Hei Kari, Olemme uudistamassa myyntireskontraamme tänä ja ensi vuonna. Pyrimme

samalla selkeyttämään myös hyvitysten näkyvyyttä sekä myyntilaskulla että

laskulistauksissa.

Reply to this message by replying to this email, or go to the message on Visma

Solutions Community

<https://community.vismasolutions.com/message/3407?et=watches.email.thread#com

ment-3407>

Start a new discussion in Uudistunut Netvisor by email

<mailto:discussions-community-netvisor-uudistunut--netvisor@mail.visma.jiveon.

com> or at Visma Solutions Community

<https://community.vismasolutions.com/choose-container.jspa?contentType=1&cont

ainerType=14&container=2076&et=watches.email.thread>

Following Myyntireskontrasta ei näe onko asiakas maksanut laskunsa

<https://community.vismasolutions.com/message/3407?et=watches.email.thread#com

ment-3407> in these streams: Saapuneet

Visma Solutions Community lähetti tämän sähköpostiviestin, koska olet

rekisteröitynyt käyttäjä.

Voit lopettaa tilauksen välittömästi tästä

<https://community.vismasolutions.com/unsubscribe.jspa?email=kari.jaaskelainen

%40helbus.fi&token=b0560b4cd8321c5387de74e3fd07c6c0b1302564e82a60ada864aaa6821

3946c> tai säätää sähköpostien lähetystiheyttä sähköpostiasetuksistasi

<https://community.vismasolutions.com/user-preferences!input.jspa>

>

J

Jani Korhola

22-08-2016 9:02 am posted by Jani Korhola

Hei Kari,

1. Kirjautuneille käyttäjille näkyy tuolla kommentin oikeassa alakulmassa "Vastaa" linkki.

2. Kyse ei ole vuosien odottelusta. Myyntilaskulistauksia olemme julkaisemassa jo tämän vuoden puolella. Olisin toki voinut eritellä tämän tarkemmin jo tuossa edellisessä vastauksessani.

3. Niinalle on terveiset kerrottu eteenpäin.

A

Anonymous

12-11-2021 7:29 pm posted by Anonymous

Vaivaako ketään muuta se, että myyntireskontrassa hyvityslaskuilla kuitattujen  myyntilaskujen kohdalla lukee "maksettu" sen sijaan että lukisi "kuitattu hyvityslaskulla" niin kuin asia oikeesti on.

Kun kaikissa tapahtumissa lukee nyt maksettu, en pysty mitenkään tarkastamaan onko asiakas oikeasti maksanut esimerkiksi kaikki sovitut neljä erää.

Eli esimerkiksi allaolevasta näkymästä ei pysty mitenkään selvittämään montako euroa kyseinen asiakas on meille maksanut. On muuten aika keskeinen ominaisuus reskontralle....

Näyttökuva 2016-08-19 kello 9.32.03.png

Login or Signup to post a comment