19-08-2016 9:43 am posted by Anonymous
Vaivaako ketään muuta se, että myyntireskontrassa hyvityslaskuilla kuitattujen myyntilaskujen kohdalla lukee "maksettu" sen sijaan että lukisi "kuitattu hyvityslaskulla" niin kuin asia oikeesti on.
Kun kaikissa tapahtumissa lukee nyt maksettu, en pysty mitenkään tarkastamaan onko asiakas oikeasti maksanut esimerkiksi kaikki sovitut neljä erää.
Eli esimerkiksi allaolevasta näkymästä ei pysty mitenkään selvittämään montako euroa kyseinen asiakas on meille maksanut. On muuten aika keskeinen ominaisuus reskontralle....
22-08-2016 8:10 am posted by Anonymous
Jani,
Kolme juttua:
1) Miten tällä keskustelufoorumilla voisi vastata tuohon sinun kommenttiisi.
Ei löytynyt mitään painiketa?
2) Tämä myyntireskontra-asia ei voi odoella vuosia. Voitko pyyttää jotakuta
sellaista henkilöä soitamaan, jolla on päätösvaltaa aikaistaa asian
ratkaisua.
3) Perjantai aamuna soitin tukeenne ja Niina niminen henkilö lupasi
toimittaa perjantain aikana ohjeet, miten voin mahdollisiman helposti
tarkastaa onko jokin lasku maksettu rahalla. Ohjeita ei kuulunut,
muistutatko Niinaa.
Ystävällisesti
Kari
Dr. Kari Jaaskelainen, President
HELBUS Helsinki School of Business
+358 40 501 7627
kari.jaaskelainen@helbus.fi
Töölöntullinkatu 6
00250 Helsinki, Finland
22.8.2016 8.02, "jani.korhola@visma.com" <visma@jiveon.com>:
Visma Solutions Community
<https://community.vismasolutions.com/?et=watches.email.thread>
Myyntireskontrasta ei näe onko asiakas maksanut laskunsa
reply from Jani Korhola
<https://community.vismasolutions.com/people/jani.korhola@visma.com?et=watches
.email.thread> in Uudistunut Netvisor - View the full discussion
<https://community.vismasolutions.com/message/3407?et=watches.email.thread#com
ment-3407>
Hei Kari, Olemme uudistamassa myyntireskontraamme tänä ja ensi vuonna. Pyrimme
samalla selkeyttämään myös hyvitysten näkyvyyttä sekä myyntilaskulla että
laskulistauksissa.
Reply to this message by replying to this email, or go to the message on Visma
Solutions Community
<https://community.vismasolutions.com/message/3407?et=watches.email.thread#com
ment-3407>
Start a new discussion in Uudistunut Netvisor by email
<mailto:discussions-community-netvisor-uudistunut--netvisor@mail.visma.jiveon.
com> or at Visma Solutions Community
<https://community.vismasolutions.com/choose-container.jspa?contentType=1&cont
ainerType=14&container=2076&et=watches.email.thread>
Following Myyntireskontrasta ei näe onko asiakas maksanut laskunsa
<https://community.vismasolutions.com/message/3407?et=watches.email.thread#com
ment-3407> in these streams: Saapuneet
Visma Solutions Community lähetti tämän sähköpostiviestin, koska olet
rekisteröitynyt käyttäjä.
Voit lopettaa tilauksen välittömästi tästä
<https://community.vismasolutions.com/unsubscribe.jspa?email=kari.jaaskelainen
%40helbus.fi&token=b0560b4cd8321c5387de74e3fd07c6c0b1302564e82a60ada864aaa6821
3946c> tai säätää sähköpostien lähetystiheyttä sähköpostiasetuksistasi
<https://community.vismasolutions.com/user-preferences!input.jspa>
>
22-08-2016 9:02 am posted by Jani Korhola
Hei Kari,
1. Kirjautuneille käyttäjille näkyy tuolla kommentin oikeassa alakulmassa "Vastaa" linkki.
2. Kyse ei ole vuosien odottelusta. Myyntilaskulistauksia olemme julkaisemassa jo tämän vuoden puolella. Olisin toki voinut eritellä tämän tarkemmin jo tuossa edellisessä vastauksessani.
3. Niinalle on terveiset kerrottu eteenpäin.
Jani Korhola
22-08-2016 8:00 am posted by Jani Korhola
Hei Kari,
Olemme uudistamassa myyntireskontraamme tänä ja ensi vuonna. Pyrimme samalla selkeyttämään myös hyvitysten näkyvyyttä sekä myyntilaskulla että laskulistauksissa.