12-11-2021 7:30 pm posted by Anonymous
Koska Nordean palvelumaksun käsittelyyn liittyvä ärsyttävä ominaisuus saataisiin korjattua tiliote käsittelystä pois? Muilla pankeillahan tätä ei esiinny.
Millä aikataululla tiliotteiden käsittelyyn on tulossa uudistuksia? Netvisor on tässä jäljessä muita työkaluja ja esimerkiksi tiliöintisääntöjen asettamisessa on puutteita. Kilpailijan työkalussa (P) voi esimerkiksi lainanlyhennyksen käsittelyn automatisoida, niin että lyhennys ja korko eritellään automaattisesti. Tiliote käsittely myös tapahtuu taustalla automaattisesti ja jos oikein hyvät säännöt virittää ja asiakas ei harrasta mitään erikoisempia toimintoja (ulkomaankauppa jne), niin koko tiliotteeseen ei välttämättä tarvitse koskea.
Netvisorissa käsittely voisi tapahtua taustalla joka yö tiliöintisääntöjen puitteissa. Esimerkiksi etusivulle huomio, automaatio on käsitellyt nämä tiliöintisääntöjen, tarkista tapahtumat.
Epäselvät tapahtumat - eli ne joihin tiliöintisääntöä ei ole -> käyttäjälle huomio käy nämä läpi.
Tekoälyn mahdollisuudet myös käyttöön. Olemassa olevasta vanhasta datasta oppiminen ja esimerkiski tiliöintien ehdottaminen.
06-08-2019 1:41 pm posted by Anonymous
Netvisorin päässä tuskin on mahdollista fiksailla Nordean hölmöllä tavalla luomia tiliotteita. Ennemmin tästä pitäisi olla Nordeaan yhteyksissä, että laittakaan kaikki yhteen putkeen älkääkä erotelko palvelumaksua noin moneen osaan.
Anonymous
18-08-2019 8:00 am posted by Anonymous
Muissa taloushallinnon softissa Nordean tiliotteet ei muodosta vastaavaa ongelmaa, joten kyllä tämä mun mielestä on täysin Netvisor lähtöinen juttu.