Start a new topic
R

Rane Olsen

bugi - uudelle asiakkaalle tilauksen luominen

12-11-2021 7:33 pm posted by Anonymous (Updated 25-10-2018 by Anonymous)

Moi Joel,

 

Testasin tuota parissa eri yrityksessä ja näyttäisi toimivan ihan normaalisti. Olihan kyseessä tämä kohta ja tuosta tuo vihreä plussa:

Screen Shot 2018-10-11 at 10.26.52.png

Jos laitat hiiren sen plussan päälle, niin näyttääkö URLin esikatselu tältä (Firefoxissa näkyy selainikkunan alareunassa):

2018-10-11_10-25-08.png

Testasin tuota myös siten, että tein uuden asiakkaan ja heti käynnistin tilauksen teon, toimii kuten pitääkin.

 


A

Anonymous

15-10-2018 8:44 am posted by Anonymous

minulla se ei toimi noin. Käytössä on Edge selain.

 

Ongelma taitaa olla kytköksissä uuteen myyntilaskun luontinäkymään. Jos ei ole vielä käynyt painamassa nappia "palaa vanhaan näkymään" niin tämä bugi tulee.

R

Rane Olsen

15-10-2018 3:33 pm posted by Rane Olsen

Moi Joel,

 

Katsoin noita sivuhakujasi tietokannasta, niin esim. 11.10. olit luonut uuden asiakkaan ja tehnyt asiakkaalle myyntitilauksen jonka sitten poistit heti sen jälkeen. Koko ajan liikuttiin kuitenkin tilauksen toiminnoissa.

Ethän vain ole sekoittanut tuota myyntitilauksen välilehden nimeä siihen, missä toiminnossa oikeasti ollaan? Tuo välilehti on nimittäin nimetty "Uusi lasku" ja samoin on kun tekee uutta tarjoustakin.

Screen Shot 2018-10-15 at 14.53.57.png

Kollegani testasi tuota tilauksen tekemistä yhdistelmällä Win10 + Edge, eikä hän saanut tuota kuvaamaasi ongelmaa toistettua.

Mikäli tämä ongelma on vielä päällä, niin ota virhetilanteesta ruutukaappaukset ja lähetä ne meille tukeen sähköpostilla, osoitteeseen tuki@netvisor.fi

A

Anonymous

17-10-2018 2:11 pm posted by Anonymous

tämä näkymä toistui taas kun valitsin tuoterekisteristä tuotteita tarjoukselle. Kello on 14.11.

 

Joku bugi siinä kyllä on.

 

Kuva liitteenä

A

Anonymous

22-10-2018 9:47 am posted by Anonymous

sama homma kävi taas. Menin tarjoukselta valitsemaan tuotteita tuoterekisteristä. Kun painaa nappia vie myyntitapahtumalle niin se hyppää luo uusi lasku

A

Anonymous

25-10-2018 11:16 am posted by Anonymous

mitä siellä tietokannassa nyt lukee? Löytyykö virhe?

N

Niina Härkänen

26-10-2018 8:29 am posted by Niina Härkänen

Hei Joel,

 

olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse tähän liittyen. Lisätietojen avulla pystymme selvittämään asiaa tarkemmin.

A

Anonymous

16-11-2018 11:18 am posted by Anonymous

Sama juttu toistuu myös Firefoxilla. Eli ei ole selaimen vika.

A

Anonymous

12-11-2021 7:33 pm posted by Anonymous

Tällä hetkellä kun haluat luoda uudelle asiakkaalle tilauksen painamalla vihreää plussaa asiakasnäkymässä niin näkymä hyppää uuden laskun luontiin. Tämä bugi olisi hyvä korjata.

Login or Signup to post a comment