26-02-2016 9:36 am posted by Anonymous (Updated 21-04-2017 by Ville Kuusela)
Olisiko helpdeskiin syytä palkata lisää väkeä, kun jonotusaika venyy poikkeuksetta yli 20 minuuttiin? Väliaikaisesti on hyväksyttävää, että jonotusaika venyy, mutta tämä on nyt jatkunut aika pitkään.
25-04-2016 1:34 pm posted by Anonymous
Hei
Ei mitään muutosta jonotusaikoihin. Puhelu katkeaa tunnin kohdalla ja sitten uudelleen jonottamaan. Tänään päästiin läpi yhteensä yli tunnin jonottamisella. Muutenkin tukipyyntöihin vastaukset venyneet. Onko näihin tulossa muutosta??
01-03-2017 3:36 pm posted by Anonymous
Hei
Maanantaina aamupäivästä helpdeskiin ei päässyt puhelut läpi ja tänään kun pääsi niin lopetin jonottamisen puolen tunnin jälkeen. Osaatteko suositella jotakin aikaa jolloin helpdeskiin saisi soitettua
21-04-2017 2:24 pm posted by Ville Kuusela
Terve
Olemme tehneet nyt isoja muutoksia joita ajamme käytäntöön asiakaspalautteenne perusteella, suuri kiitos siitä! Tämä työ jatkuu ja luvassa on vielä paljon asioita joissa parannamme toimintaamme merkittävästi.
1. Asiakastuen puhelinnumero on muutettu ja emme enää peri palvelumaksuja = ilmainen tukipalvelu kaikille asiakkaille (vain operaattorin normaalit maksut)
2. Tuen palvelujärjestelmä muutettu sekä puhelintuen että sähköpostituen osalta sekä lisätty saavutettavuuteen 100 % takuu
- Mikäli soitat tukeen etkä saa meitä heti kiinni, voit jättää ääniviestin ja luomme aiheesta automaattisesti tukipyynnnön jos tunnistamme soittajan numerosta. Mikäli soittaja on tuntematon (ei vielä meidän järjestelmässä) saat aina tekstiviestin meiltä josta löytyy ohjeet tukipyynnön jättämiseen ja otamme yhteyden takaisin.
Tämä tarkoittaa että yksikään yhteydenotto meihin joko puhelimella tai sähköpostilla ei jää huomioitta.
3. Olemme uudistaneet käyttöohjeet vuodenvaihteessa, sekä luvassa on vielä lisää materiaalia itseopiskeluun erilaisten verkkokurssien muodossa tämän vuoden aikana.
Olemme lisänneet asiantuntijoita tukilinjaan ja tämä jatkuu vielä kevään ja syksyn aikana koska haluamme että asiakkaamme saavat laadukasta sekä nopeaa tukea tarvittaessa.
- Tällä hetkellä tukipalvelumme tyytyväisyys jota olemme alkaneet kyselemään asiakkailtamme järjestelmävaihdoksen yhteydessä on 92 % kiittää palveluamme lähes 700 palautteesta. (640 Suositusta ja 58 toivetta parantaa)
Toimenpiteet joihin nyt keskitymme on tuen saatavuus teknisten ongelmien ratkaisuajoissa, normaalit tukipyynnöt (mm . käytön opastus ja erilaiset perustoimenpiteet) ratkeavat keskimäärin kyllä jo samana työpäivänä.
KIITOS palautteestasi ja painamme täällä lisää hiiliä uuniin että olet jatkossa entistä tyytyväisempi!
Ps. Olethan tulossa asiakaspäivillemme, olisi mukava nähdä siellä
Br
Koko Netvisorin Customer Care tiimi
+
Ville Kuusela
Director of Customer Service
Visma Solutions Oy
Ville Kuusela
26-02-2016 12:37 pm posted by Ville Kuusela
Terve Jyri
Kiitos palautteestasi, pahoittelen syvästi aiheutunutta vaivaa jonotuksestasi.
Emme halua että asiakkaanamme joudut käyttämään arvokasta aikaasi puhelinjonossa, joten pyrimme parantamaan tätä asiaa eri keinoin jatkuvasti.
Panostamme tällä hetkellä siihen että itsepalvelukanavamme olisivat mahdollisimmat toimivat ja saatavuus sekä kattavuus huippuluokkaa, ja toisaalta siihen että näillä toimenpiteillä puhelintuen tarve olisi jatkossa vähäisempää eikä tuen saanti olisi riippuvaista palveluajoistamme.
Tässä esimerkkinä muutamia toimenpiteitä joita teemme tällä hetkellä:
ANNA PALAUTETTA JA VINKKEJÄ!
Käyttöohjeemme parantamiseen liittyviä vinkkejä voi jättää tänne:
"Hae ohjeesta..." oikeasti toimivaksi!
Kokonaisuutena haluamme tarjota mahdollisimman vaivattoman asiakaskokemuksen eri kanavia pitkin, sekä ratkaista asiakkaidemme ongelmat mahdollisimman tehokkaasti niin että asia menisi aina kerralla oikein.
Otan mielelläni palautetta vastaan ja pyrimme korjaamaan ripeästi asiat jotka nousevat esille, jotta asiakkaamme saavat ansaitsemaansa laadukasta asiakaspalvelua meiltä joka päivä.
Ystävällisin terveisin:
Ville Kuusela
Asiakaspalvelujohtaja
Visma Solutions Oy