27-03-2018 11:37 am posted by Anonymous (Updated 27-03-2018 by Anonymous)
ei aukea mobiilivarmenteella (virheellinen pyyntö) eikä pankkitunnuksilla (turvatarkiste puuttuu)
27-03-2018 11:45 am posted by Anonymous
Nyt palautui, onneksi.
27-03-2018 1:39 pm posted by Anonymous
Hei,
Palvelussa oli toinen häiriö aikavälillä 12:53-13:01. Valvomme palvelua edelleen tehostetusti ja mahdollisista häiriöistä tiedotetaan aikaisemmassa tilannehuoneen postauksessa, joka löytyy *Ratkaistu* Kirjautuminen Netvisoriin ei onnistu kaikilla käyttäjillä
Mikäli kirjautumisessa on ollut ongelmia vielä klo 13.00 jälkeen, suosittelen kirjautumaan ulos järjestelmästä, tyhjentämään selaimen välimuistin ja mahdollisesti käynnistämään vielä tietokoneen uudelleen.
27-03-2018 12:24 pm posted by Laura Sainio
Hei!
Pahoittelumme häiriöstä, tilanne on tosiaan jo ratkennut. Löydätte häiriötiedotteet täältä:
Tästä ongelmasta tiedotettiin tässä julkaisussa:
27-03-2018 12:43 pm posted by Laura Sainio
Hei Timo!
Oikeassa olet, vielä on häiriötiedottamisessa parannettavaa ja automatisoitavaa, tällä hetkellä tekstaritiedotteet lähtevät vasta pitempiaikaisista häiriöistä.
Vinkkinä kuitenkin, että tuo Tilannehuoneen päivitysten linkki kannattaa tallentaa selaimeen ihan erikseen. Community toimii eri alustalla kuin itse Netvisor, joten häiriötiedottamista pääsee lukemaan silloinkin, kun ei ole kirjautunut Netvisoriin tai Netvisor-palvelussa on häiriö.
27-03-2018 4:46 pm posted by Anonymous
Moi,
olen Teemun kanssa samaa mieltä noista käyttökatkoista. Ja ne aina tulevat näin keväällä, kun on ruuhkaa palvelimilla. Aina haalitaan uusia asiakkaista mutta palvelinkapasiteetti ei pysy kuin perässä. Lisäksi, jos käyttäjän pitää mennä ronkkimaan HTML-koodia saadakseen lomakkeita toimimaan, niin se ei ole sopimuksen mukaista. Olemme maksaneet ja maksamme toimivasta palvelusta koko ajan. Tilitoimistossa tällaiset katkokset johtavat siihen, että työnrytmitykset kärsivät ja joudutaan uudelleen jakamaan tehtäviä toisille. Erittäin paljon työtä katkot aiheuttavat. Ja yleensä on niin että, jos ei ole mitään sanktioita (muuta kuin se, että ottaa toisen firman pilven käyttöön) niin tilanne jatkuu samanlaisena.
Myöskään lupaus siitä, että palvelut ovat ylhäällä 99,95 %:sti, ei ole riittävä, koska vuorokaudessa on 24 tuntia eli 1 440 minuuttia. Jos palvelu on alhaalla 0,5% päivittäin (jonka se voi olla sop. mukaan pois päältä), niin silloin päivittäin voi olla palvelut käytöstä pois 72 minuuttia!!!
Minusta se on aika paljon. Siis päivittäin ja tod.näk. katkos ei ole yöllä vaan työaikaan. Siis 1h 12min alhaalla / työpäivä.
Ystävällisin Terveisin – Timo
0400-900655
Tilitoimisto Euromite
27-03-2018 2:50 pm posted by Anonymous
Mielenkiintoista...
27-03-2018 11:53 am posted by Anonymous
Täällä myös ID llä kirjautuminen onnistuu jälleen.
27-03-2018 12:55 pm posted by Anonymous
Hei,
Jälleen heitettiin pois Netvisorista, välimuistin tyhjentäminen ainakaan ei auta. Koitan käynnistää koneen uudelleen, mutta aika kiirus aika on käynnistellä konetta uudelleen
Anonymous
27-03-2018 11:40 am posted by Anonymous
Ei toimi mikään kirjautumistapa, kesken palkanmaksun yhteys Netvisoriin katkesi, ilmoittaen tälläistä:
Service Unavailable
HTTP Error 503. The service is unavailable.