Start a new topic
A

Anonymous

Netvisor ei aukea ollenkaan?

27-03-2018 11:37 am posted by Anonymous (Updated 27-03-2018 by Anonymous)

ei aukea mobiilivarmenteella (virheellinen pyyntö) eikä pankkitunnuksilla (turvatarkiste puuttuu)


A

Anonymous

27-03-2018 11:49 am posted by Anonymous

Ei Nordean tunnistautuminen toimi ainakaan vielä...

A

Anonymous

27-03-2018 2:56 pm posted by Anonymous

Hei,

Lyhyitä katkoja on esiintynyt iltapäivän aikana ja valitettavasti on mahdollista, että vielä loppupäivän aikana esiintyy lyhyitä katkoja. Tilanne tulee korjaantumaan ensi yönä huoltotyön yhteydessä. Mahdollisen katkon esiintyessä suosittelemme selaimen sulkemista ja uudelleenkirjautumista. Koko konetta ei siis ole tarve käynnistää uudelleen. Päivitämme tilannehuoneen julkaisua aina, kun tiedämme asiasta lisää.

*Ratkaistu* Kirjautuminen Netvisoriin ei onnistu kaikilla käyttäjillä

Pahoittelemme aiheutunutta haittaa!

T

Timo Pöntinen

28-03-2018 10:45 am posted by Timo Pöntinen

Moikka,

Kiitos palautteestanne. Olemme pahoillamme aiheutuneista häiriöistä työtehtävien hoitoon. Ymmärrämme täysin, että Netvisor on kirjanpitäjille päivittäinen työkalu minkä toimimattomuus aiheuttaa välittömiä ongelmia työtehtäviin. Ja työtehtävät ovat monesti luonteeltaan akuutteja, kuten palkan maksaminen mitä ei voi lykätä seuraavalle päivälle.

Suhtaudumme palvelumme jatkuvuuteen ja saavutettavuuteen sen vaatimalla vakavuudella. Teemme jatkuvasti taustalla lyhyen ja pitkän tähtäimen päivityksiä ja uudistuksia, jotta palvelu kehittyy jatkuvasti entistä paremmaksi.

Olen samaa mieltä, että yli tunnin katkot päivittäin olisi aika kohtuutonta. Mutta palvelulupaus 99,95 % tarkoittaa käytännössä 43 sekunnin päivittäistä katkoa (keskimäärin).

Palvelu oli eilen päiväsaikaan n. 25 minuuttia alhaalla (useampi lyhyt katko) ja illan aikana vielä 35 minuuttia (useampi lyhyt katko). Ymmärrämme toki, että minuutinkin katko aiheuttaa todennäköisesti pidemmän katkon töiden hoitoon kun pitää kirjautua uudestaan ja palata takaisin asioiden äärelle.

Tämän vuoden osalta koko palvelun saavutettavuus (24/7) on ollut n. 99,952 %. Tämä sisältää koko palvelua ja kaikkia käyttäjiä koskevat katkot. Tämän lisäksi on ollut joitain yksittäisiä tilanteita kun osalla käyttäjistä ei ole esim. kirjautuminen onnistunut hetkellisesti.

Jatkamme panostuksia palvelun kehittämiseksi entisestään myös tällä osa-alueella. Pahoittelut vielä kerran palvelun aiheuttamista häriöistä.

Ystävällisin terveisin,

Timo Pöntinen

Kehityspäällikkö, Netvisor

A

Anonymous

27-03-2018 3:00 pm posted by Anonymous

Kuka taas vastaa tässäkin menetystä työajasta ym., kun Netvisor vaan valittelee ja antaa ohjeeksi käynnistää koneen uudelleen. Kellään ei ole aikaa sellaiseen pelleilyyn. Jos hoitaisivat kerrankin niin että ohjelma toimisi kunnolla, mutta sepä on turha toivo, kun nämä palvelinten hidastelutkaan ei ole koskaan heidän vika, niitäkin on vaikea myöntää ja ne laitetaan asiakkaiden yhteyksien piikkiin. Mitään korvauksiahan on turha pyytää katkoksista tai hidasteluista jotka johtuvat Netvisorista, koska vikahan ei ole koskaan heidän, asiakkaiden laskutus on ilmeisesti heidän ydinosaamisensa, mitä siitä jos ohjelma ja sen toiminnot ovat vuodesta toiseen puutteellisia.

A

Anonymous

27-03-2018 2:36 pm posted by Anonymous

Sama täällä, mutta muutaman minuutin katkoksen jälkeen jatkui taas ennallaan (nopeampaa ilmeisesti odotella kuin kirjautua ulos, tyhjentää välimuisti, käynnistää kone uudestaan joka kerta).

A

Anonymous

27-03-2018 1:00 pm posted by Anonymous

samoin jo parilla selaimella koetettu ja kone buutattu, ei aukene ja kiirusta olisi.

LIEKKÖ nämä meidän käyttäjien Verolomake 35 HTML koodin ronkkimiset vaikuttaa tähän erroriin??Ku nyt vasta ilmenee???

Ystävällisin Terveisin – Timo

0400-900655

Tilitoimisto Euromite

A

Anonymous

27-03-2018 12:32 pm posted by Anonymous

Hei,

no ei löydä jos ei pääse NV:iin sisälle ollenkaan. Mitä hyötyä häiriötiedotteesta siellä on – jälkikäteen??? Pitää tulla kännykkään tekststarina ja heti

Ystävällisin Terveisin – Timo

0400-900655

Tilitoimisto Euromite

A

Anonymous

27-03-2018 1:00 pm posted by Anonymous

nii tulee

Ystävällisin Terveisin – Timo

0400-900655

Tilitoimisto Euromite

A

Anonymous

27-03-2018 11:45 am posted by Anonymous

Sama juttu täällä.

Netviror ID ei lähde lainkaan pyörimään ja Nordean pankkitunnuksilla sisään yrittäessä antaa virheilmoituksen "Turvatarkiste puuttuu. (V2322A19)

Pitää saada pikaisesti kuntoon!!!

A

Anonymous

27-03-2018 11:48 am posted by Anonymous

Sama täällä. Pääsin Netvisor ID:llä.

A

Anonymous

27-03-2018 2:53 pm posted by Anonymous

No oikeasti ei ole mielenkiintoista, vaan ärsyttävää!

A

Anonymous

27-03-2018 12:56 pm posted by Anonymous

Service Unavailable jälleen

A

Anonymous

27-03-2018 2:27 pm posted by Anonymous

Hei, Jälleen "päästiin" ulos Netvisorista. Ihan vain tiedoksi Smiley Happy

A

Anonymous

27-03-2018 11:39 am posted by Anonymous

Sama juttu täällä, ei toimi lainkaan... ?

Login or Signup to post a comment