16-03-2018 12:20 pm posted by Anonymous
Katsoin että Severan puolella on poikkeusaikataulu puhelintuessa. Miksi kuitenkaan Netvisor ei vastaa? Nyt tehdään tilinpäätöksiä ja veroilmoituksia ja apu on tarpeen! Huono aika pitää puhelintuessa taukoa.
21-03-2018 8:47 am posted by Anonymous
Tavoitettavissa oleva tukihenkilö kuulostaa aika hyvältä vai mitä?
Laitoin siitä kehitysidean
Visma ✓
19-03-2018 8:38 am posted by Nanna Kokkola
Hei Tuula!
Soitettuasi meille perjantaina kaikki asiantuntijamme olivat varattuina. Netvisorin puhelintuki oli avoinna normaalisti. Tukipyyntöihisi vastasimme perjantaina iltapäivällä.
Mahtavaa viikon alkua!
Anonymous
21-03-2018 8:50 am posted by Anonymous
Olen samaa mieltä, kävin heti äänestämässä