13-09-2019 2:39 pm posted by Anonymous
Blondi taas ihmettelee...
Uuden asiakkaan luonnissa tulee (mahdollisesti) tieto, että asiakkaalle löytyy verkkolaskuosoite.
Miksi siitä ei sitten pysty hakemaan sitä verkkolaskuosoitetta? Vai onko tämä todella tarkoitettu vain kiva tietää -toiminnoksi, ja sitten haet sen verkkolaskuosoitteen https://verkkolaskuosoite.fi/client/index.html
16-09-2019 12:14 pm posted by Anonymous
Moi!
Ei muuten tule nuolta.Toki olisin siitä kokeillut jos sellainen näkyisi.
Olen vain klikkaillut sitä sinistä tekstiä koska se vaikuttaa linkiltä, hiirikin on kämmenkuva siinä päällä.
Mutta puolivahingossa klikkasin kentässä tuplaten ja sitten tulee alle tyrkkylista.
Enpä ole moiseen tekniikkaan aiemmin törmännyt.
Selaimena Firefox.
16-09-2019 3:20 pm posted by Rane Olsen
Moi Taina,
Näyttää tosiaan Firefoxissa olevan tuollainen tuo toiminto, Chromessa (Mac) tulee nätisti nuoli näkyviin.
18-09-2019 1:35 pm posted by Jani Korhola
Hei Taina,
Tuo on tosiaan selainkohtainen ongelma. Tästä on tehty korjauspyyntö ja katsomme mitä vaihtoehtoja meillä on tämän korjaamiseksi.
20-09-2019 2:25 pm posted by Anonymous
Hei
Mistä ohjelma hakee tuon verkkolaskutustiedon?
20-09-2019 3:09 pm posted by Jani Korhola
Hei Marianna,
Netvisor saa tiedon Maventalta, joka puolestaan meidän tiedon mukaan hakee tiedot verkkolaskuosoitteistosta.
23-09-2019 3:22 pm posted by Anonymous
Hei!
Olisi mun mielestä loogista että kun sen nuolen alta (ken sellaisen näkyviin saa) osoitteen valitse niin myös operaattoritieto kenttä täytettäisiin.
Rane Olsen
16-09-2019 11:49 am posted by Rane Olsen
Moi Taina,
Laita hiiri tuohon verkkolaskuosoite-kentän oikeaan reunaan, siihen tulee sellainen kärjellään seisova kolmio ja sen alta löytyy verkkolaskuosoite/-osoitteet: